עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

אז סגרתם דירה חדשה באזור טוב יותר וקרוב לעבודה? מזל טוב.. אבל מה לעשות הדירה קצת יותר קטנה מהקודמת והרבה מהרהיטים, הציוד וחפצים בעלי ערך סנטימנטלי וכספי פשוט לא יוכלו להיכנס בה, אז מה עושים?

אם גם אתם נתקלתם בבעיה שכזו תשמחו לקרוא את ההצעות שהכנו עבורכם, בין אם זה לתרום, לאחסן או לזרוק הכל כאן במדריך המלא לאחסון ומיון החפצים שלכם בזמן מעבר.

מה עושים עם חפצים לא הכרחיים?

• ממיינים וזורקים – הרבה מאד פעמים אנשים נוטים לאגור חפצים שלא יהיה להם שימוש יותר בחייהם, מלבד המקום שזה דורש זה גם הרבה פעמים יירקב או יתפורר עקב תנאי אחסון לא ראויים ואז גם יהווה בעיה כפסולת.
• תורמים – אם יש בידיכם חפצים שאתם חושבים שהם בלעי ערך אבל לעולם לא תשתמשו בהם כבר עשו מצווה ותרמו אותם לאנשים שאולי כן זקוקים להם ואפילו צרכים אותם.
• מאחסנים בשירותי אחסון מיוחדים – אם החפצים האלו כל כך חשובים לכם, בגלל שיש להם ערך רגשי גבוה או ערך כספי שמתישהו תרצו אולי למכור אז אתם יכולים לשכור שירותי אחסון מיוחדים המציעים מחסנים קטנים בהם תוכלו לשמור את חפציכם.
• מאחסנים אצל ההורים או חברים ומשפחה קרובה – אם אתם לא רוצים להשקיע כסף באחסון ואין לכם בעיה להיות קצת חצופים תבקשו מההורים, מחברים ומשפחה קרובה לאחסן אצלם בבית או במחסן את החפצים שלכם.

מרחבי הרשת
שי פניני – עורך דין מסחרי

Comments are closed.