עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מתעתדים לעבור דירה אבל יש לכם עוד זמן עד שהדירה תהיה מוכנה ואתם צריכים כבר לפנות את הדירה הנוכחית? אתם בוודאי מחפשים פתרון לא רק לכם, אלא גם לכל הציוד שיש באמתחתכם. אנחנו שמחים לעזור לכם ואולי לחסוך את ההתלבטות, כי היום יש פתרון בהחלט פשוט: אחסון תכולת דירה למשך כל תקופה – ארוכה או קצרה.

איך זה עובד?

אם בעבר אנשים ש"נתקעו" בלי פתרון אחסון מתאים לתכולת הדירה שלהם במהלך מעבר דירה היו צריכים לחפש בנרות אחרי פתרון אחסון מתאים ואם לא מצאו כזה היו את התכולה פשוט מוכרים, הרי שהיום יש פתרון הרבה יותר קל והרבה יותר מתאים.

קוראים לו אחסון תכולת דירה, והוא ניתן על ידי חברות רבות שפועלות בכל רחבי הארץ. את כל המידע על מה זה אומר בדיוק, ואיך למצוא חברה שבאמת אפשר לסמוך עליה – תוכלו לקבל כאן.

מה זה בדיוק "אחסון תכולת דירה"?

למעשה – בדיוק כמו שזה נשמע. במקום לאחסן את תכולת הדירה שלכם בבית של ההורים או באיזה מחסן נטוש של חברים, אתם מאחסנים אותה במחסן של חברה מקצועית, שמחויבת לשמור לכם על הציוד ולאפשר לכם לקחת אותו בחזרה בדיוק כשמגיע מועד ההעברה. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהציוד שלכם שמור ומאובטח, ולא נמצאים בלחץ לפני המעבר המיוחל.

איך בוחרים חברה לטובת העניין?

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור חברה שמבצעת אחסון תכולת דירה אשר אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. הפרמטרים שכדאי שיהיו לנגד עיניכם לפני קבלת ההחלטה הם:

  • המלצות – מומלץ מאוד לבחור בחברה שקיבלתם עליה המלצות, שכן אם אדם שאתם מכירים וסומכים עליו היה מרוצה משירותיה – אין שום סיבה שאתם לא תהיו.
  • מחסנים נגישים – חשוב מאוד לבחור רק בחברה שמאפשרת לכם גישה חופשית אל הציוד שלכם, על מנת שאם תרצו להוסיף פריטים או להוציא פריטים במהלך תקופת האחסנה – תוכלו לעשות זאת בלי שום בעיה.
  • מחסנים מאובטחים – זה אחד הפרמטרים היותר חשובים. אחרי הכול – אתם בוודאי רוצים לקבל בחזרה את כל הציוד שלכם בשלמותו, ולכן יש לוודא ששומרים על המחסנים במשך 24 שעות ביממה. כדאי מאוד שהאבטחה תהיה גם באמצעות מערכת אזעקה שמחוברת למוקד וגם על ידי איש אבטחה שמסתובב במקום, על מנת להיות בטוחים שהציוד שלכם מוגן כמה שיותר.
  • מחסנים מסודרים ונקיים – כי אם הם לא יהיו כאלה, יש סיכוי גדול שתקבלו את הציוד שלכם מאובק ואולי גם אכול על ידי חרקים שונים ומשונים. יש לוודא שהחברה מקפידה על תחזוקה וניקיון שוטפים של המחסן, כולל ביצוע הדברה, על מנת שתוכלו להיות כמה שיותר בטוחים שתקבלו את הציוד שלכם במצב טוב כשתיקחו אותו בחזרה.

בחירת חברה לאחסון תכולת דירה על פי הפרמטרים הללו תאפשר לכם להצליח לישון, בין אם אתם עצמכם שוהים בתקופה זאת אצל ההורים, אצל חברים או בבית מלון.

אנחנו בטוחים, שאם תבחרו בפתרון הזה תוכלו להיות רגועים ובטוחים, ולהפוך את אחסון תכולת הדירה ואת המעבר עצמו לפרויקט הרבה יותר נעים. בהצלחה!