עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

הפתרון האידיאלי למעבר דירה נקי מדאגות הוא לבחור חברת הובלות מומלצת  על ידי חברים והמלצות לחברות הובלה מקצועיות בתחום אשר יודעת לספק שירותי הובלה בדיוק, באמינות וביעילות שתסיר דאגה מליבכם ביום המעבר.

על חברת הובלות מקצועית

כאשר מדובר בחברת הובלות מקצועית נמצא צוות מובילים מנוסים ומומחים בהובלה, אריזה ופירוק של מוצרים ורהיטים שונים – החל מהפרטים הקטנים ביותר כמו: אביזרי נוי, דקורציה ועד הגדולים ביותר כמו: רהיטים תוך שמירה והקפדה יתרה על ההובלה והבטיחות בזמן ההובלה בניגוד להובלתה אשר נעשית באופן עצמאי. מעבר לכך, לחברת הובלות יש את הידע והניסיון להתמודד עם משקל וגדלים של רהיטים שונים כלומר, יידעו כיצד לעטוף אותם בצורה נכונה ומקצועית, יידעו כיצד להרים אותם ולהניחם על גביי המשאית בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

איסוף נתונים –  חברת הובלות מומלצת

לאחר שהבנו את חשיבותה של חברת הובלות מקצועית התחילו מקריאה של המלצות, ביקורות  או תגובות על חברות הובלה המעניקות שירותי הובלה איכותית ומקצועית. בדקו אם היא מציעה שירותים נוספים כמו: אריזה, פירוק, הרכבה. מעבר לכך, כדאי לבדוק זמני פעילות של חברת הובלות. פעולה זו מעידה ע כך שהיא מספקת עבור לקוחותיה שירות מצוין ולקוחות ממליצים על שירותיה.  בררו מהו הניסיון והמקצועיות של מובילי ההובלה, האם הם יודעים כיצד להעמיס בצורה נכונה ובטוחה את הרהיטים למעבר, האם יש להם ידע בפירוק והרכבה והאם הם מיומנים מספיק בתחום ההובלה על מנת שלא ייגרם לרהיטים ולחפצים שלכם נזק. הידע והניסיון שלהם מוכח בכך שהם מובילים מקצועיים ידעו להתמודד בכל סיטואציה ומצוידים בציוד ובידע הנדרש ולא יתרגשו מהכנסת רהיטים גדולים או קטנים או שבירים.

כאשר אתם עומדים בברור מול חברת ההובלות הגידרו מראש או אפיינו מראש מה תרצו להוביל על מנת שיתאים לצרכים שלכם. בנוסף לכך, חשוב לברר שלחברת הובלות מומלצת קיימת ביטוח אשר נמצאת באחריותה של חברת ההובלות. מטרת הביטוח היא לבטח את הציוד והרכוש שלכם בזמן ההובלה, במידה ויגרם נזק לרכוש שלכם במהלך ההובלה. במידה ולא תהיה קיימת פוליסת ביטוח – תאלצו לשלם מחיר כבר.

כדאי גם לקחת בחשבון את עלות ההובלה

לאחר שאספנו נתונים ,בחרנו חברת הובלות מקצועית ובררנו מולה את כל הפרטים הטכניים הכרוכים להובלה במעבר הדירה בהתאם לדרישותיכם. אחד הפרמטרים שחייב לקחת בחשבון הוא מחיר או עלות ההובלה עצמה. חברת הובלות מקצועית תתמחר את עלות ההובלה שלה בשקיפות מלאה ובצורה ברורה ומפורטת. דבר זה מעיד על מבנה תמחור מסודר וחברה מקצועית,  חשוב להבין כי כל חברת הובלות שונה בתמחור שלה ולכן רצוי גם לקרוא ביקורות ולבדוק מחירים בשוק. מחירי ההובלה נקבעים בהתאם לדרישות השונות היכולת להיות קשורות למיקום הדירה, לקומה נמוכה או גבוהה, שירותי אריזה ועטיפה מקצועית , האם נדרש שירותי פירוק והרכבה או הובלה בלבד, האם יש צורך בשירות מינוף לרכוש ועוד.

מרחבי הרשת:

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים

Comments are closed.