עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

עוברים דירה? מומלץ לכם לבטח את תכולת הדירה, לפני המעבר. לפעמים, מתרחשים תקלות בלתי צפויות, בעת ההובלה. הדרך הטובה ביותר, למנוע התרחשות תקלות אלו, היא למצוא חברת הובלה אמינה, ומקצועית ביותר. עם צוות מובילים ואורזים מנוסים ומקצועיים. וכמובן, לוודא שיש ביטוח וכיסוי, על כל נזק שנגרם לרכוש בזמן ההובלה. אילו תקלות בלתי צפויות, יכולות להיות בעת מעבר הדירה?

המצבר של משאית ההובלה התקלקל.

טרחתם, ארזתם, והגיע יום ההובלה. הפועלים העמיסו את כל תכולת הבית למשאית. יוצאים לדרך, ופתאום- המצבר של המשאית התקלקל. המשאית עוצרת בצד. למעשה, תכולת המשאית בסכנה. החום יכול להרוס. יכול לבוא גשם ולהרטיב. אם המשאית הייתה נתקעת בחניית הבניין, הייתם מזמינים שירות החלפת מצבר עד הבית. במקרה זה, עליכם להזמין מצבר, שיגיע עד אליכם לכביש. אבל, כיון שביטחתם את תכולת הדירה, אין לכם מה לדאוג? הביטוח, יכסה כל נזק שיקרה לתכולה שבמשאית, בעת ההמתנה.

מה קורה אם נהג המשאית עובר תאנת דרכים?

החוק, קובע שעות ההעסקה מקסימליות עבור נהגים. זאת, על מנת שיוכלו לישון בצורה מספקת. כך, הם יהיו רעננים, ולא חלילה יעברו תאונות דרכים מתוך עייפות. אולם, בפועל, נהגי משאיות עובדים שעות רבות. מה קורה אם הנהג עייף, לא מרוכז, ובטעות מבצע תאונת דרכים? במצב זה, גם בריאותו וחייו של הנהג עלולים להיפגע, וגם הרכוש. לכן, חשוב שיהיה ביטוח לחברת ההובלה.

המכשירים החשמליים נחבטו בעת ההובלה?

לא תמיד, מכירים את חברת ההובלה. לא תמיד, מכירים את הסבלים המועסקים על ידי חברת ההובלה. פעמים רבות, לא נזהר אחד מהסבלים, ואז מכונה חשמלית נחבטת במהלך ההובלה. במצב זה- אם יש לכם ביטוח מתאים, חברת הביטוח, תדאג לתת לכם החזר, על המכשיר החשמלי. חברות הובלה מקצועיות, מבטחות את התכולה שמעבירים. כך, שאתם בכל מקרה מכוסים.

כלי הזכוכית נשברו? נשברה הוויטרינה היקרה שלכם?

כאשר אתם מחפשים חברת הובלה, עליכם לחפש חברה, שאורזת היטב את כלי הזכוכית העדינים, והוויטרינות העדינות. כאשר בכל זאת נשברים כלים או רהיטים מזכוכית, האחריות, מוטלת על חברת ההובלה. כאשר יש תכולה עם כלי זכוכית, על המובילים לנהוג עם ארגזים אלו, בצורה עדינה, ומקצועית ביותר.

האם צוות ההובלה פירק והרכיב את הרהיטים כמו שצריך?

אחת מהמשימות של צוות ההובלה, היא פירוק והרכבת רהיטים. חשוב מאוד, שמלאכה זו, תיעשה כמו שצריך. אי דיוק- עלול לגרום נזק לרהיט. צוות ההובלה, מקבל פעמים רבות הכשרה טכנית מהנהלת החברה. כך, שפעמים רבות, נעשה הפירוק וההרכבה ללא תקלות, וללא נזק. אבל, מה קורב, אם אחד מאנשי הצוות לא הרכיב את הרהיט כמו שצריך, וגרם לנזק? במקרה זה? יש בדרך כלל ביטוח על ידי חברת ההובלה.

Comments are closed.