עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

אם אתם צריכים לפנות את הדירה, והדירה החדשה עוד לא מוכנה, סביר מאוד להניח שתצטרכו להיעזר בשירותי אחסנה. מהם בדיוק השירותים האלה, מי מספק אותם, איך בוחרים את החברה שתאחסן לכם את החפצים וכמה זה יעלה לכם? את התשובות לכל השאלות האלה תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.

שירותיה של חברת אחסנה

חברה המספקת שירותי אחסון דירה היא חברה אשר ברשותה מחסן אחד או יותר, והיא מציעה שירותי אחסון לאנשים הנזקקים להם, מכל מיני סיבות. זו יכולה להיות סיבה כגון צורך לפנות דירה כשהדירה החדשה עוד לא מוכנה, סיבה כמו רילוקיישן שמצריך עזיבה של הבית וחזרה לאחר תקופה, אלה יכולים להיות שיפוצים המחייבים פינוי של הריהוט ויכולות להיות עוד הרבה מאוד סיבות. חברת אחסנה מקצועית מציעה  לאחסן עבורכם את כל החפצים, ולשמור עליהם עד שתצטרכו אותם בחזרה.

איך בוחרים שירותי אחסנה?

בחירת חברת האחסנה כדאי שתתבצע על פי הפרמטרים הבאים:

  • ותק – רוב הסיכויים, שחברה אשר פועלת בתחום האחסון מזה שנים רבות, היא חברה שאפשר לסמוך עליה כמעט בעיניים עצומות. חברה כזאת בדרך כלל יכולה לספק שירותי אחסנה מתאימים לכל ציוד וחפץ, וכשמאחסנים את הציוד במחסנים שלה, אפשר לישון בשקט.
  • אבטחה 24/7 – אמנם לא רוצים לחשוב על תסריטים לא נעימים, אבל חשוב לחשוב על כל האפשרויות בעידן שבו אנחנו חיים. לכן, כדי להגדיל את הסיכויים שתמצאו את כל הציוד שאחסנתם במחסני החברה כשהוא שלם וללא נזקים, חשוב מאוד לוודא שיש אבטחה מסביב לשעון במחסנים. זו יכולה להיות אבטחה בצורת מערכת אזעקה שמחוברת למוקד, וזו יכולה להיות אבטחה בצורת שומר. אם אתם מוצאים חברת אחסנה העושה שימוש בשני אופני ההבטחה, כדאי שתבחרו בה, כי זה יכול להיות סיפור הצלחה.
  • מחסנים נקיים ומסודרים – כדי שתהיו בטוחים שהציוד שלכם נשמר בתנאים האופטימליים ושאין חשש שייפגע כתוצאה מחדירת מי גשמים, לחות או קרני שמש חמות, חשוב שתבחרו בחברת אחסנה שמקפידה את כל שטחי המחסנים לנקות.
  • הדברה – ניקיון וסדר לא מספיקים, כי הציוד שלכם יכול להינזק גם מהימצאותם של חרקים. חשוב שתוודאו עם חברת האחסנה שהיא דואגת לביצוע הדברה מדי תקופה, ואם אפשר – כדאי שתבקשו לראות אסמכתא שעל כך מעידה.
  • אפשרויות אחסנה שונות – סוגי ציוד שונים צריכים סוגים שונים של אחסון. כך למשל, ארונות ורהיטים אפשר להעמיד ורק לעטוף, ספרים וציוד נוסף אפשר לאחסן בארגזים, אבל ציוד רגיש וחפצים יקרים צריכים להיות שמורים בתנאים אחרים. כדאי לבחור חברת אחסנה המציעה אפשרויות אחסון שונות, כדי להיות בטוחים ככל שרק אפשר, שהוא יישמר בתנאים הטובים ביותר.
  • אחריות – כדאי מאוד לבחור בחברת אחסנה המציעה ביטוח על התכולה. כך, בכל מקרה של נזק או פגיעה, אמנם לא תקבלו את כל הציוד שלכם בשלמותו, אבל לפחות תקבלו פיצוי הולם.

 

לאחר שבחרתם מספר חברות אחסנה שמספקות את כל השירותים שהוזכרו לעיל, נשאר לכם רק לבחור ביניהן. הבחירה תתבצע, כמובן, גם על פי המחיר, ולכן כדאי להיות מודעים למחירים המקובלים.

אז כמה עולים שירותי אחסנה בזמן פינוי דירה?

מחיריהם של שירותי אחסנה משתנים בהתאם להיקף התכולה ולמשך תקופת האחסון. להלן דוגמה למחירים המקובלים של שירותים אלה:

  • אחסנה של תכולת דירה בת 3 חדרים – 950-600 ₪ לחודש
  • אחסנה של תכולת דירה בת 4 חדרים – 1,000-1,800 ₪ לחודש
  • אחסנת תכולה לפי קוב – 25-40 ₪ לחודש לקוב אחד

כמון שהמחירים משתנים בהתאם לחברה המציעה את השירות, לגודל המחסנים ולאפשרויות האחסון השונות.

לסיכום – חשוב מאוד לבחור בחברת אחסנה אמינה, המחויבת לספק לכם שירות מקצועי ולשמור על הציוד שלכם בכל דרך אפשרית. חברה אשר עונה על כל הפרמטרים שהובאו לעיל ומציעה לכם מחיר הוגן, תספק לכם שירותי אחסנה שבהחלט אפשר לסמוך עליהם. בהצלחה!