עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מתכוננים למעבר הדירה וחוששים מהבעיות והפשלות שיכולות לעמוד בדרככם? מודאגים מתהליך המעבר המתקרב? וכו'… חששות ודאגות רבות שהולכות ומתחזקות ככל שמועד מעבר הדירה מתקרב ! זוהי תחושה טבעית ונכונה לאלו שאיכפת להם וחשוב שהמעבר יתנהל בצורה מושלמת ומתאימה. אז הנה כמה טיפים חשובים להפחית קצת את החששות ולוודא שהכל יתנהל כצורה ובדרך המושלמת :

  • רשימת פעולות לביצוע. להכין רשימה של הפעולות וההכנות שצריכים לעשות לצורך המעבר לדירה החדשה, עדיף לפי תאריכים.
  • להשאיר עד הסוף- משפט חשוב מאד שצריכים לצרף אותו ולהשתמש בו לפני המעבר לדירה החדשה מאחר וישנם פריטים והכנות שחייבות להיות אחרונות מאחר שאינן כל כך חשובות . או פשוט להיפטר מדברים מיותרים למשל חפצים שאין להם צורך ולא משתמשים בהם לתת אותם למי שצריך כך אתם לא מעמיסים על עצמכם הרבה חפצים.
  • לא להתפשר על חברת ההובלות – חשוב לחפש טוב מאד ולמצוא את החברה המתאימה ביותר להובלת הדירה ולדרישות שלכם. חברת הובלות בעלת מוניטין ושם טוב כדי שלא תתאכזבו והטעויות שלהם יעלו לכם ביוקר כי רציתם לחסוך כמה שקלים.
  • הצעות עזרה. לקבל כל הצעת עזרה מקרובי משפחה, חברים וידידים מאחר ועזרה במעבר דירה יכולה להקל עליכם בעומס של הסידור, הארגון ובטח תוכלו לקבל טיפים נוספים או דעות אחרות בנושאים הקשורים למעבר שיוכלו לסייע לכם ואולי יפתרו בעיות מסויימות.
  • אריזה וארגון. להכין ארגזים ומלא קרטונים גדולים ורחבים שכל קרטון לרשום עליו מה יש בתוכו (לדוגמא: ריהוט ) ולשים בצורה מסודרת לפני תקופה מהמעבר עצמו כדי לא להילחץ ולשים בלי לרשום בצורה מסודרת ומאורגנת שתקל עליכם בפירוק וידיעת מה כל אריזה וקרטון מכילים.
  • ארגון הפירוק- לפני המעבר עדיף לחשוב איף לפרק את תכולת הבית הישן בתוך החדש- ז"א לרשום מ א' עד ת' מה צריך לפרק קודם ומה בסוף ולרשום על כל קרטון ואריזה אם יתאפשר.
  • ילדים ובעלי חיים- במידה ואתם עוברים דירה עם ילדים ואו בעלי חיים חשוב לבדוק מה חשוב להם ומה לא ולסדר בקרטונים מיוחדים בשבילם.
  • הובלה ופירוק- הנושא החשוב ביותר הוא לבדוק כל הזמן ולוודא שחברת ההובלות אכן תגיע בזמן ולציין מה כן אתם ביקשתם שיכלול הטיפול אם רק הובלה ופירוק או שגם סידור וארגון הבית וכו'… כדי שלא תגיעו למצב שבו תצטרכו להשקעה רבה ובזבוז זמן וכסף לא מיותרים.

מומלץ להצטייד בקרטונים ופלסטיקים נוספים לאריזות והדבקה למקרים החריגים. ולבקר בדירה החדשה ולוודא שמה שביקשת מבעל הבית אכן התקיים כמו למשל צביעת הבית, ניקוי של הבית על ידי חברות ניקיון מקצועית שיפוצים, חלונות, אינסטלציה ועוד…

בהצלחה

 

 

 

ביטוח דירה השוואה