עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

אז החלטתם שאתם עוברים דירה והתחלתם לבדוק לגבי חברות הובלה, על הדרך צצה השאלה מה יקרה עם חלילה והריהוט יקר הערך שלכם יפגע, ואם ציוד שביר יתרסק לרסיסים? האם תקבלו החזרים? האם יש ביטוח להעברת דירה שאתם עוד לא שמעתם עליו ואתם צריכים להזדרז ולרכוש?

אז לא, אין צורך לרכוש בעצמכם ביטוח אלא לוודא שחברת ההובלות ששכרתם רכשה ביטוח שכזה ואחד שמכסה את כל התכולה ובכל שלב במהלך ההעברה.

ביטוח העברת דירות כל מה שצריך לדעת


אז לכולם ברור הרי למה מומלץ לשכור חברה להובלות שיש לה ביטוח שמכסה על העברת החפצים שלכם, אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו סופג את הנזק לספה שעלתה 13,000 ₪, לטלוויזיה 62 אינץ' של סמסונג שקניתם בדיוק לפני שבוע או למיטה של הולנדיה שעולה יותר מהמשאית של המוביל… אז איך, כמה ומה צריך לדעת על הביטוח של חברות ההובלה.

  1. בטרם סגירה עם חברת הובלה כזו או אחרת אנא וודאו בשיחה מוקלטת עם נציג החברה כי לחברה יש ביטוח שמכסה נזקים לרכוש שלכם בכל התהליך מהרגע שהמוביל נכנס לבתיכם ועד שהוא יוצא מהיעד אליו הועברו החפצים.
  2. שימו לב!!! רבים מתבלבלים ומבלבלים בין ביטוח מקיף לרכב ההובלה שבסעיף כזה או אחר יכול לשאת בהוצאות במקרה שקרתה תאונה או תקלה לרכב בזמן שהציוד ברכב, לבין ביטוח מיוחד של העסק לנזק שנעשה לציוד! אלו שני ביטוחים שונים שבאחד מהם יש כיסוי מלא על הנזק לא משנה איפה הוא קרה ובאיזה שלב והשני שמכיל רק את הזמן שהציוד היה ברכב. הקפידו לשאול לפחות פעמיים על סוג הביטוח.
  3. במידה והובטח לכם כי יש ביטוח (וכמובן הקלטתם את השיחה עם הנציג בטרם הסגירה) ובסוף הסתבר שלא, תוכלו לתבוע בתביעות קטנות את בעל העסק.