עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

עומדים לעבור למשרד חדש? מחפשים את הדרך הטובה ביותר לבצע את ההובלה מהמשרד הישן לחדש, ומבלי שהדבר יפגע בעבודה השוטפת? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אשר יסייע לכם למצוא חברות הובלה מקצועיות עבור הובלות עסקיות, להבין את ההבדל בין הובלה פרטית להובלה של משרד או עסק ולבצע בחירה נכונה אשר תהפוך את מעבר המשרד לקל, פשוט ומוצלח במיוחד!

 

מה ההבדל בין הובלה פרטית לבין הובלה עסקית?
רבים אשר עומדים לפני מעבר משרד בטוחים כי ההובלה דומה להובלות שהיו מבצעים במעברי בית פרטיים, אך זה לא נכון. חברות להובלות משרדים בכל הארץ מעניקות שירות שונה מחברות להובלות פרטיות, וככל שתבדקו טוב יותר את החברה בה אתם עומדים לבחור, ותבדקו את השירות, תבינו כי ישנם הבדלים מהותיים בין הובלה של משרדים לבין הובלה של בית פרטי, וההבדלים הללו יכולים להשפיע מהותית על השירות שתקבלו.

ההבדלים הללו כוללים בעיקר:

אחריות – כאשר אתם מובילים ציוד משרדי רגיש, כמו מחשבים, ציוד אלקטרוני יקר ערך, מסמכים חשובים או כל דבר דומה, עליכם להיות בטוחים כי החברה בה אתם בוחרים תוכל לשמור על הציוד הזה בזמן ההובלה. חברות להובלות משרדים מעניקות יחס מיוחד ואחריות על ציוד המחשוב המובל, מתנהלות ברגישות רבה ומשתדלות להקפיד שלא יגרם נזק לציוד וריהוט המשרדי בזמן ההובלה.

מהירות – חברה אשר מתמחה בהובלה של משרדים מבינה את המשמעות שיש לזמן עבורכם, ולכן היא תעשה הכל בכדי לבצע את עבודת ההובלה במהירות הרבה ביותר שניתן. החברה תגיע בדרך כלל עם יותר אנשי צוות מאשר במקרה של הובלה פרטית, כך שהעבודה תתבצע במהירות רבה.

סדר וארגון – כאשר מדובר בהובלה של משרדים, חשוב מאוד לסיים עם ההובלה ולסדר את כל הציוד מחדש כמה שיותר מהר על מנת שהעבודה השוטפת במשרד לא תפגע. לכן, חברות להובלות משרדים שומרות על סדר וארגון בהעמסת המשאיות והפירוק במשרד החדש. הן יקפידו להניח כל ארגז במקומו כך שתוכלו לפרק את התכולה ולסדר הכל במהירות.

 

הזול ביותר הוא לא תמיד המשתלם ביותר
כאשר אתם בוחנים חברות המתמחות בשירותי הובלה של משרדים חשוב שתזכרו דבר אחד – המחיר הזול ביותר הוא לא תמיד המשתלם ביותר. אתם יכולים למצוא חברות שיציעו לכם מחירים זולים משמעותית לעומת חברות אחרות, אך בתמורה תקבלו שירות לקוי או שתגלו בסופו של דבר כי לחברת ההובלות הזו אין מספיק ניסיון בתחום והדבר פוגע בכם.

לכן בדקו היטב את החברות השונות, ומראש בקשו הצעות מחירים רק מחברות איכותיות ומנוסות, חברות שאתם יכולים למצוא המלצות עליהן מבעלי משרדים אחרים ואתם יכולים להיות בטוחים כי הן יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר.