עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

הוצאות רכישת הדירה כבדות? מחפשים דרך להוזיל את עלויות המוצרים והשירותים למעבר דירה? יש פיתרון!

 

פורטל בית משותף יצר שרות חדש ומהפכני, המאפשר לכם לרכוש מוצרים לדירתכם החדשה בהנחה ובערב אחד. מהיום אתם רוכשים שירותים ומוצרים ישירות אל מול הספקים, תחת קורת גג אחת .

 

הנטל הכלכלי אשר רובץ על כל אדם בישראל, הוביל את בעלי פורטל "בית משותף" ליזום מיזם חדש, אשר מאפשר לבעלי דירות מקבלן  לחסוך בעלויות מעבר דירה, באמצעות ערב אחד בו מתקבצים נותני שרות, ועשרות בעלי דירות חדשות.

עקב המצב הכלכלי אליו נקלעו רבים מאזרחי המדינה, נחשפה תופעה מוכרת, אשר בה מתקבצים מספר צרכנים לרכישת נדלן קבוצתית, אשר עתידה להוזיל עלויות. את תופעה זו הכירו גם בעלי פורטל בית משותף, אך הם החליטו שלא לקפוא על השמרים והרימו את הכפפה, תוך בניית קונספט פרודוקטיבי המאפשר לכל רוכשי הדירות למצוא את מבוקשם בערב אחד, תחת קורת גג אחת, ובכך לחסוך בעלויות, לחסוך בטרטורים, לחסוך בזמן יקר ולמצוא בעלי מקצוע מיומנים, איכותיים שנבדקו.

כל בעלי המקצוע והספקים שנבחרו דרך הפורטל, עברו בדיקה קפדנית ונמצאו אמינים, כך שהלכה למעשה ביצע הפורטל את העבודה אותה חוסכים הצרכנים בהגיעם לקחת חלק בערב המומלץ.

כיצד נולד הרעיון

בית משותף הינו פורטל וותיק ומוביל המתמחה במתן מידע ושירותים לדיירים שבצעו קניית דירה מקבלן. ערנותם הגדולה של בעלי הפורטל, גרמה להם להבחין בדיירים רבים אשר מתאגדים לכדי קבוצות, על מנת לקבל מבעלי מקצוע, עסקים וחברות, מחירים מוזלים מאלו שיכלו להשיג כצרכן בודד.

התארגנות בצורה כזו, עלולה לגרום למספר בעיות מהותיות בין היתר: מספר רב של קבוצות באותו הפרויקט, קבוצות קטנות מידי אשר אינן מצליחות להשיג את ההנחה המשתלמת, לא קיים פיקוח על המוצרים ועוד, ועל כן החליטו בפורטל, לאגד את כולם תחת קורת גג אחת (הן את הספקים והן את הצרכנים), ולהתגבר על כל המכשולים.

"אנו בונים קבוצת רכישה אחת עבור כל הפרויקטים" מסבירים בפורטל ובכך יכולים הצרכנים להשיג מספר קריטריונים במקביל, הן את אמינות ההספק המוכר, עלויות נמוכות באופן יחסי וחיסכון בזמן אחר חיפוש בעלי המקצוע.

כל בעל מקצוע, כל ספק ונותן שירות נבדקים בקפידה, כך שאף צרכן לא "ייפול בפח" לאחר הרכישה ולכל אדם אשר רכש דירה מקבלן, יש אבא ואימא שדואגים לו גם אחרי רכישת המוצרים, או הענקת השרות לו הם נזקקו.

כל עוד ביצע הצרכן רכישה בקרב בעל מקצוע הקשור אל פורטל בית משותף, העסקה אוטומטית הופכת למתמשכת והיא אינה חד פעמית מבחינת הספק ומשום שבעל השרות מודע לעובדה כי הפרויקטים מתמשכים, הוא משכיל להעניק שרות איכותי, רק כך הוא יוכל להמשיך ולהיות חבר בפורטל ולהמשיך ולתת את שרותיו.