עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

בתקופה כמו זו שאנו חיים בה כל עסק בין הוא עסק מפוקפק או עסק ישר כמו סרגל יכול לפרסם את עצמו בקלות במגזין חדשות מוכר ואמין או במגוון מדריכים, מודעות באנר ושיטות פרסום מודרניות נוספות ולתת לכם את ההרגשה שהנה אתם קוראים כתבה על עסק שמנוהל על ידי "צדיק" שבפועל ההפך הוא הנכון.
אז איך מזהים בכל זאת חברת הובלה אמינה וטובה? במדריך הבא נלמד אתכם לזהות חברות הובלה אמינות וטובות.


דרכים לזיהוי חברות הובלה טובות ולא טובות


• זיהוי כתבות או פרסומים שנכתבו באופן שיווקי – אם נתקלתם בכתבה מפרגנת במיוחד לעסק להובלות אל תתרגשו מהר מידי, היום תמורת כמה שקלים כל אתר נחשב בישראל יפרסם כתבת יח"צ עבורכם שתפרגן ותרים את העסק שלכם למקומות שהוא לא באמת הגיע אליהם, ככה זה שהכסף מדבר, אז איך מזהים כזו כתבה? בעקרון יש שתי דרכים האחת חפשו את הקטגוריה בה מופיעה הכתבה, האם היא נקראת פרסומי / שיווקי? אם כן זאת כתבה שיווקית. השיטה השנייה היא להפעיל את הראש למה שמגזין נחשב יפרגן כל כך הרבה לעסק הובלות ללא כל סיבה נראית לעין?
• לבדוק תגובות בכרטיס הגוגל של העסק – אז אם זה עסק רציני סביר מאד להניח שיהיה לו כרטיס עסק בגוגל ברגע שתקלידו את שמו ואם יש לו כרטיס עסק בגוגל תוכלו בקלות לראות את כל התגובות שרשמו לו לקוחות קודמים, אז נכון…. גם שם אפשר לפברק ולרשום פידבקים חיוביים אבל לרוב אלו יהיו פרופילים עם שמות מזויפים ובלי תמונות ככה שיהיה קל לכם להבין שזה זיוף מנגד לקוחות לא מרוצים יעלו לשם תגובות שליליות ולבעל העסק אין מה לעשות נגד זה.