עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

צריכים לעשות הובלות קטנות? יש לכם תכולה מצומצמת להעביר ממקום למקום? דעו כי יש לכם כמה אפשרויות שינוע מלבד הובלה רגילה במשאית.
אם תדעו מהן האפשרויות שעומדות בפניכם, תוכלו לבחור בזו עם המחיר הטוב ביותר.
כל חברת הובלות קטנות או מובילים יציעו לכם בתור התחלה את השירות הרגיל של הובלה עם סבלים ומשאית הובלות, אבל לא תמיד יהיה צורך בכך. פעמים רבות השכרת נגרר או השכרה של טנדר יספיקו לחלוטין.
אם לא מדבור בפריט כבד או גדול מאוד, יכול להיות שתוכלו להוביל אותו בכוחות עצמכם על ידי טנדר או רכב מסחרי, ובכך תוכלו לחסוך בעלויות ההובלה.
חשוב מאוד שכאשר אתם פונים למוביל או לחברת הובלות, תשאלו אותם לגבי האפשרויות הנוספות מלבד הובלה באמצעות משאית וסבלים.
אם הם מציעים שירותים נלווים כאלה, ודאי שזה יעלה על הפרק.
אם פניתם לכמה חברות הובלות ואף אחת מהם לא מציעה שירותי השכרת נגרר או טנדר, חפשו בגוגל את המילים 'השכרת טנדר להובלה קטנה (לדוגמא), ופנו רק אל בעלי המקצוע בתחום ההובלות שמציעים את השירות.

הובלות קטנות – מחירים

זקוקים להובלה קטנה אבל אין לכם מושג כמה זה יעלה? ובכן, טווחי המחירים נעים בין 150-500 ₪, בדרך כלל, כמובן שגם יש מקרים יוצאים מן הכלל. מחירי ההובלה נקבעים כתלות בסוג ההובלה ובתכולה שמובילים.
אם מדובר בארון גדול וכבד או בכורסה, יהיה הבדל במחיר, וזאת גם בהתבסס על אופן ביצוע ההובלה. ארון גדול מאוד שלא ניתן לפרק יצטרך מנוף, ואילו על מנת להוביל כורסה ניתן להסתפק בטנדר או בנגרר.
אם כן, המחירים משתנים, ולכן אתם צריכים לבדוק את המחיר עבור השירות הספציפי שאתם צריכים, עם כמה מובילים. קחו את ההצעה שנראית לכם מתאימה ביותר מבין האפשרויות אותן תבחנו.

צריכים לבצע הובלות קטנות? קחו חברת הובלות מקצועית

אם סה"כ מדובר בהובלה קטנה אז למה בעצם צריך חברת הובלות מקצועית? צריך ועוד איך.
כל בעל מקצוע שמתמחה בתחום העיסוק שלו ייתן לכם שירות מצוין ואחראי, לא פחות מכך. לעומת זאת, כל מיני מובילים חובבנים, יבואו לקראתכם במחירים או בתנאי השירות אבל לא בטוח כלל שהתכולה שלכם תגיע בשלום , או לפחות, ללא כל נזק או פגע.
תמיד כדאי ורצוי לבחור בחברת הובלות מקצועית, גם כשמדובר בעבודת הובלה קטנה.
גם ארון ענתיקה יקר, או פסנתר כנף, נחשבים כהובלה קטנה. לא כל מוביל ידע כיצד להעמיס ולפרוק פריטים כבדים ורגישים כל כך.
ישנן חברות הובלה אשר מתמחות בביצוע של הובלות מסוגים כאלה, ואליהם כדאי לכם לפנות.
כמו כן, לא כל חברת הובלות מציע פתרונות שינוע נוספים מלבד משאיות, ולפעמים יהיה נכון יותר ואף זול יותר לבצע הובלה עם טנדר או נגרר. זו גם אפשרות ועליכם לשקול אותה ולברר לגביה עם חברת ההובלות.

Comments are closed.