עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

המעבר לצפון הינו חלום לאנשים החושבים על חיים רגועים, שקטים ולקום כל בוקר אל מול הטבע והמרחבים הנראים כמו תחליף לצפיפות ולרעש של איזור המרכז והדרום לכן זוהי החלטה קסומה לכל מי שמחפש איכות חיים גבוהה.

מעבר דירה לכל איזור מצריך הכנות מרובות כגון אריזה של כל חפצי הבית בתוך אריזות טובות ואמינות  וחברת הובלה טובה ובמיוחד מעבר מהמרכז או הדרום לאיזור הצפון, דבר ראשון שחייבים לבדוק אותו הוא הדירה והיישוב שאליו עוברים אם הוא יתאים לצרכים שלכם מבחינה תעסוקתית, חינוכית, וחברתית כך שלא תצטרכו לחפש או לוותר על אותם צרכים. בתקופה האחרונה איזור הצפון התחיל לפרוח ולקלוט כמה שיותר משפחות כדי לקדם ולפתח אותו, הרבה מקומות תעסוקה וחברות שנבנו והחלו לגייס עובדים רבים בנוסף למענקים הרבים שתורמת הממשלה לאלו שעוברים לגור באיזור על מנת ליישב אותו ולהפוך אותו ליותר מאוכלס.

השקעות נדלן באזור ועידוד של ממשלת ישראל למעבר לצפון כולל הרבה יתרונות כמו המענקים הגדולים כתוספת למשכנתא לצורך קנייה או בניית דירה חדשה באחד מיישובי הצפון במיוחד בעריות הפיתוח בנוסף להקלה בתשלומי מיסים וחובות שונים הנדרשים מאותם תושבים לשלמם עבור הממשלה כמו ההפחתה במס הכנסה, כל מיני הנחות לסטודנטים הלומדים באוניברסטאות כמו כרטיסי נסיעות, מענקי לימוד ומלגות רבות כדי לתמוך בהם ועוד הרבה אפשרויות סיוע ומענקים שמספקת הממשלה כדי לעודד את הקליטה והאכלוס באיזור הצפון.

 העתקת הדירה לצפון הארץ לכאורה נשמע נפלא ומקסים אך ישנן כמה בעיות שחשוב לפתור אותן לפני המעבר אחת הבעיות היא מספר מקומות התעסוקה המצומצם באיזור והבעיה הכי גדולה היא למצוא דירה ולעבור לאחד היישובים מאחר שהמעבר הוא בכלל לא דומה למציאת דירת נדל"ן באחת הערים שבמרכז או בדרום אלא ישנן וועדות וראיונות מייגעות שיכולות להפוך את המעבר לבלתי אפשרי במקרה ולא יאושר המעבר לאותו יישוב, כי חייבים לעמוד בקריטריונים מסויימים ולכל יישוב יש לו את התנאים שלו ובמיוחד המשקים החקלאיים, המושבים והקיבוצים הרבים שנמצאים באיזור. חוץ מכל אלו יש גם את נושא העברת הציוד שכדי שהוא יצא לפועל צריך רכב גדול ולעיתים אפילו מספר רכבים וזאת על מנת להעביר את הציוד ממקום למקום.

כדי להשיג מידע אודות דירה למכירה או להשכרה בצפון ישנן כיום מודעות רבות באתרי אינטרנט המתמחים במכירה והשכרה של דירות בכל רחבי הארץ ובמיוחד באיזור הצפון כמו אתר יד2 אתר הומלס ועוד.. בנוסף לעיתונים ולמודעות המפורסמות בהם במיוחד עיתונים מקומיים של אותו איזור שאתם רוצים לעבור אליו.ניתן תמיד גם להשתמש בשירותיו של אדריכל אם אתם מתכננים בניה של בית חדש.

http://www.ah-arch.com