עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

העברת דירה יכולה להיות מטלה מתישה ולא לא מדובר על התשה פיזית מסחיבת רהיטים וציוד אלא על הפן הנפשי… יש כל כך הרבה דברים לסדר בבית שעוזבים ויש דברים שצריך כבר לארגן בבית החדש, לדאוג לאינטרנט, לכבלים, להתקנה של הבר מים, להעברת חשבונות החשמל, המים והארנונה משני הבתים ועוד…. מה שחסר לנו עוד על הראש זה להתעסק עם חברת הובלה בעיתית.

חברת הובלות בעיתית יכולה לגרום נזקים כספיים רבים ועוגמת נפש שהיא לפעמים מעל ערך כספי כזה או אחר, אז מהי בכלל חברת הובלות בעיתית ואיך אנו מזהים אחת כזו עוד לפני זמן הסגירה של העסקה? בעמוד זה תמצאו מדריך כיצד לחפש עדויות על חברת הובלות והאם החברה שאתם רוצים לסגור איתה עלולה להתגלות כבעיתית.

המדריך למציאת חברת הובלה אמינה ולא בעיתית


• אז השלב הראשון בתהליך הוא קודם כל לשנות פאזה בואו לא נחפש את החברות הובלה הבעייתיות אלא בואו נמצא חברות איכותיות שזכו לשבחים, כבר התחלנו להתקדם.
• כיום כל עסק שמכבד עצמו מחזיק חשבון פייסבוק וחשבון גוגל מקומי (כרטיס עסק בגוגל) בשתי הפלטפורמות האלו יכולים לקוחות לשעבר להעלות פידבקים ותגובות מבלי שלבעל העסק יהיה מה לעשות עם זה, כלומר לא תהיה לו דרך להסתיר את התגובות הרעות, גוגל תציג אותן בכל מקרה, חפשו אחר כמות התגובות הרעות בכרטיס העסק שלו אם תגלו שיש מספר גדול כדאי לכם לתפוס מרחק!
• חפשו את שם החברה בגוגל בתוספת הביטוי תגובות, יצוצו לכם תוצאות מכל מיני פורומים ותגובות של אתרים של לקוחות עבר שמגיבים על החברה, הרחיקו לעמוד שני ושלישי בגוגל כדי להקפיד שבעל העסק לא עשה פעילות ברנד פרוטקשן כדי להעלים תגובות שליליות.