עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

להובלת סחורות ומטענים ביבשה יתרונות רבים:

1. הימצאות המטען תחת פיקוח והשגחה מתמידים של המובילים. אפשרות לערוך ביקורות טיב ואיכות באופן שוטף.

2. הובלה באמצעות חברת שילוח בינלאומית מבטיחה כי המטענים יאוחסנו בתנאים מיטביים, לרבות בקירור (במידה שנדרשת טמפרטורה מיוחדת, מבוקרת אקלים).

3. חברה הקשורה בקשרים עסקיים עם חברות ותאגידים בינלאומיים, לרבות עם ספקים, יבואנים ויצואנים, מאפשרת מתן מענה מיטבי, תוך שליטה ובקרה מלאים על מי שקולטים את הסחורה ביעד שאליו היא מיועדת.

4. יכולת לספק את אמצעי השינוע האידיאליים בשילוב עם מנופים, כריות אוויר ועוד.

5. גמישות מרבית במועדי ההובלה, בניגוד להובלה אווירית וימית הכפופים ללוחות זמנים קבועים וקשיחים ומותנים בהם.

6. הובלה המתבצעת מהיעד השולח אל היעד המקבל ללא תחנות ביניים ומעורבות של גורמי "תיווך" למיניהם (מתבטא בהוזלת ההובלה).

7. הובלה המאפשרת ביטחון ובטיחות מרביים ללקוחות.

8. הובלה יבשתית מאפשרת שליטה על כל הפרמטרים החשובים והחיוניים למי שקשורים למטען משני צדדיו. ניתן לתזמן את מועד ההגעה אל נקודת היעד, כדי לקלוט ולשחרר אותו במהירות.

9. כאשר מבצעים את המשלוח באמצעות חברת שילוח בין לאומי, ניתן לקיים מעקב שוטף וצמוד, און ליין, בעזרת טכנולוגייה ייחודית חדשה.

10. הטיפול מול גורמי המכס נעשה באופן מקצועי ואפקטיבי.

11. הובלה יבשתית מאפשרת הקפדה יתרה על אריזת המטען ושינועו. היא הדרך המועדפת, הבטוחה והבטיחותית, למשלוח חפצים יקרי ערך בכלל וחפצי אמנות בפרט.

12. אם וכאשר אתם מפקידים את המטען שלכם ברשותה של חברת שילוח המתמחה בשילוח סחורות בכל הדרכים, לרבות בדרך היבשה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי יינתן לכם מענה מיטבי, לרבות פתרונות און ליין במקרים שבהם חלות תקלות בלתי צפויות.

עדיפות השילוח היבשתי על שתי הדרכים החלופיות – באוויר ובים – נובעת מהאופי ואולי אף מהמהות של שתיהן: משלוח אווירי ומשלוח ימי מסכן את המטען מאחר שהוא חשוף לאיומים שונים החלים על נתיב השילוח. בשתי החלופות יש פרקי זמן שבהם המטען אינו מצוי תחת השגחה ופיקוח של בני אדם בכלל ושל הגורם המוביל אותו בפרט.

אפשר וצריך לסמוך על הידע המקצועי של חברת השילוח כמו גם לבטוח בנציגי המכס של מדינת היעד שיקלטו את הסחורה וישחררו אותה על מנת שיהיה אפשר להביא אותה ליעדה, אבל הקושי האובייקטיבי, המובנה בכל אחת משתי החלופות האחרות, אינו מעניק ביטחון מרבי כי המטען יישמר בכל שלב ובכל רגע נתון בתהליך שילוחו בתנאים נאותים, מיטביים, הנובעים מסוג המטען וממגבלות שונות החלות על אחסונו בשל ייחודו.

כמו כן הובלה בים או באוויר מחייבת אתכם לקבל את התנאים המגבילים והמסייגים את סוג המשלוח ולא אחת אף מתנים אותו במילוי המכולה בסחורות נוספות כדי להצדיק את שליחתה ובכך הופכים אתכם לתלויים בגורמים שמחוץ לשליטתכם.

אתם מוזמנים לשאול את חברת השילוח שלכם פרטים נוספים חשובים על אודות יתרונותיה של ההובלה היבשתית.