עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

השכרת עגלה לרכב בזול

מעבר בית או עסק הוא נושא סבוך הדורש תכנון והיערכות מוקדמים. בנוסף, מדובר בפעולה אשר לרוב תעלה לנו סכום לא מבוטל שעלול להסתכם גם באלפי שקלים. אחד היתרונות שברכב גדול ועוצמתי כמו ג׳יפ או טנדר הוא שניתן לחבר אליו וו גרירה מותאם ולאותו וו גרירה עגלה, עליה ניתן להעמיס כמעט כל דבר. יש חברות רבות הפזורות ברחבי הארץ המספקות ללקוחות שבבעלותם רכב חזק אופציה להשכיר עגלה לתקופת זמן קצרה או ממושכת בטווח זמנים משתנה . מדובר על כמה עשרות שקלים בודדים ליום, מה שיכול להוזיל את פעולת ההעברה בצורה משמעותית ואף לקצרה. בנוסף, יש סוגים שונים של נגררים כמו לדוגמא נגררים פתוחים, נגררים עם קירור, נגררים סגורים ועוד.

היתרונות שבהשכרת עגלה לרכב

• חיסכון בעלויות – כאמור, אם תפנו למוביל מקצועי ככל שיהיה תידרשו לשלם מינימום 1,000 שקלים. לעומת זאת אם תעשו זאת בעצמכם בעזרת עגלה, תוכלו לחסוך מאות שקלים.
• אתם אחראים – כשאתם מבצעים את המעבר אתם יודעים שאף רהיט, פריט או אביזר לא יהרס. אתם יכולים להיעזר בחברים או בקרובי משפחה ולדעת שאתם יכולים להיות שקטים. מובילים רבים פוגעים בציוד שלנו ואחר כך עוגמת הנפש וכאב הלב גורמים לנו להתחרט שפנינו למוביל.
• בזמן שלכם – אתם קובעים מתי ההעברה מתבצעת. מובילים רבים נוטים לאחר או לטעות בזמנים ולכן אם תבחרו להשכיר עגלה חזקה ואיכותית תוכלו להיות בטוחים שאין איחורים והכל מתבצע על פי לוח הזמנים שלכם.