עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

אז אתם עוברים דירה בקרוב ואחת השאלות שהכי מטרידות אתכם כחובבי מדיה מה עם הכבלים, האם לעבור יחד עם החבילה וספקית התוכן שאתם מחוברים אליה עכשיו או ללכת לכיוון אחר?

בכתבה זו ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מעבר דירה ושירותי תוכן, כך שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לעבור עם ספקית התוכן הקיימת או לשנות?

עולם התוכן היום מציג כמות גדולה ומכובדת של אפשרויות תוכן, הרבה מאלו שהיו לנו פעם וככל שיש יותר אפשרויות הבחירה הולכת והופכת יותר קשה, אז מה נעשה אם אנחנו עוברים דירה בקרוב וצריך להחליט על ספקית תוכן חדשה?
כדי להגיע להחלטה אם להמשיך עם אותה ספקית תוכן או לשנות אתם צריכים לשאול שתי שאלות, האחת את עצמכן והשנייה את בעל הדירה אליה אתם עוברים או לחילופין את חברת ספקית התוכן.
• שאלה ראשונה שתשאלו את עצמכם – האם הייתי מרוצה מהמחיר, השירות והתוכן בחברה הנוכחית, אם כל שלשת התשובות שלכם הם כן, אז המשיכו לשאלה הבאה, אם לא כולם כן חד משמעית אז תרשו לעצמכם לבדוק שירותי תוכן אחרים כגון: נטפליקס, סלקום טי וי, סטינג, יס, הוט או פרטנר טי וי.
• שאלה שנייה שאתם צריכים לשאול את בעל הדירה שלכן או את חברת ספקית התוכן – האם יש תשתית קיימת לחברת הכבלים שלכם, אם מדובר על שירות כמו נטפליקס, סטינג וסלקום טי וי כל שתצטרכו זה אינטרנט אך בשביל הוט ויס תצטרכו תשתית מתאימה.

מרחבי הרשת:

מטרנה AR
מטרנה מצווה – שיתוף פעולה יחודי של חברת מטרנה
מטרנה גולד
הדייסות החדשות מבית מטרנה

Comments are closed.