עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב ורואים את כל בית ישראל מנקה את המרפסות, התריסים ובעיקר ערמות של בגדים וחפצים ממתינות למשאיות הזבל.

חג פסח הוא חג הניקיון והסדר, ואילו אתם החלטתם לוותר על שגעון הניקיונות מכיוון שאתם עתידים לעבור דירה בקיץ הקרוב.

אך דעו כי זוהי העת המושלמת לנצל את הזמן למיין ולסדר את החפצים השונים בבית, וזאת בכדי שתוכלו להבטיח לעצמכם פינוי מקצועי, קל ונוח הרבה יותר.

יש עוד זמן עד הקיץ… אז זהו, שלא!

משפחות רבות בוחרות לעבור דירה בחודשי הקיץ, ובכך מנצלות את החופש הגדול בכדי לרכך את טראומת הילדים במעבר בין בתי ספר שלא באמצע שנת הלימודים. ואכן, זוהי התקופה החמה של חברות פינוי דירות בכל רחבי הארץ.

אולם מעבר להיבט הנפשי, הקיץ מביא איתו את החופש הגדול ואת החיפוש המתמיד אחר תעסוקה הולמת לילדים, כך מצטמצם לו הזמן הפנוי העומד לרשותכם להכנת הדירה ואריזת החפצים טרם בואם של המובילים. מן העבר השני, כמה חודשים קודם לכן, לקראת חג הפסח, עומד לרשותכם זמן רב, שכן סביר להניח שבחרתם שלא לבצע ניקיון יסודי לדירה שאוטוטו תעזבו.

לכן חג הפסח הוא הזמן המושלם להכין את הדירה לקראת פינוי הוגן של הדירה בעוד כמה חודשים.

סדר בארונות הבגדים והמצעים

העלייה בטמפרטורה מביאה איתה את הצורך להחליף את בגדי החורף בבגדים קצרים, ובהוצאת שמיכות הפיקה ואחסון שמיכות הפוך שחיממו אותו בחודשי החורף הקרים. פעולה הנדרשת גם במידה והנכם עוברים דירה, ולכן נצלו את ההזדמנות למיין את הבגדים שלא ביצעתם בהם שימוש בשנתיים האחרונות, ולארוז את בגדי החורף בארגזים שיחכו בצד למובילים שיגיעו בעוד כמה חודשים. וודאו כי השארתם מספר קטן של בגדים ארוכים לימים קרירים שיגיעו עד הקיץ.

באמת נצטרך את זה בבית הבא?

נכון, בעוד שלושה חודשים יגורו פה זרים, אך אינכם צריכים לחיות עד אז בזוהמה עתירת אבק, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. זה הזמן לנקות את האבק מהרהיטים וממכשירי החשמל, כאשר רגע לפני שאתם מחזירים כל חפץ בחזרה למקומו, שאלו את עצמכם האם באמת הייתם רוצים לראות אותו גם בבית הבא?

במידה והתשובה היא כן וניתן לארוז כבר עכשיו את הסרוויס שהביאה דודה שולה, עשו זאת כבר עכשיו. במידה והתשובה שלילית, נקו מהחפץ את האבק, צלמו ופרסמו אותו למכירה ביד 2, תתפלאו לשמוע כי הבלנדר שקיבלתם מהעבודה ומעולם לא השתמשתם בו, יכול להיות שווה לכם כמה עשרות שקלים שיעזרו לשלם את הטיפ לאחד המובילים.

מומלץ מאד להתחיל את המכירה מבעוד מועד, כדי שלא תצטרכו להתפשר על המחיר, ולמכור בלחץ פינת אוכל שעלתה לכם אלפי שקלים בכמה מאות בודדות.

טיפ אחרון, בכדי למנוע תחושה של חיים על ארגזים במשך כמה חודשים, שיקשו על ההתנהלות היומיומית בבית, תוכלו לאפסן את הארגזים באחד החדרים הפנויים בבית, או לשכור מחסן בעלות של כמה מאות שקלים בחודש. אולם, יש לוודא מראש את עלות ההובלה והאיסוף ממתחם האחסנה, על ידי חברת ההובלה בכדי לבדוק את כדאיות שכירת המחסן.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת המרטק (טכנולוגיה לשיווק אתרים) שרכשה את חברת הפתרונות לשיווק במובייל.

Comments are closed.