עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

עומדים בשעה טובה לקראת תכנון דירה חדשה ? אין ספק כי מדובר על שלב מרגש בחיים והזדמנות אמיתית לשינוי ושדרוג באיכות החיים וזהו בהחלט צעד מבורך. עם זאת, על מנת שזה יהיה משתלם באמת, תכנון דירה חדשה זה משהו שצריך לעשות מתוך שיקול דעת ובאופן מושכל, ועל כן אנו רוצים לגעת כעת בצעדים המרכזיים של התכנון שיעזרו לכם לגשת למשימה בצורה נכונה, בהצלחה!

תכנון פיננסי

ראשית כל חשוב להבין כי תכנון דירה חדשה זה צעד כלכלי גדול וצריך לבוא אליו מוכנים מהרגע הראשון. הגדירו את התקציב המדויק שלכם ונסו להגיע לסכום משוער ראשוני של סך ההוצאות שלכם. תכנון דירה חדשה ללא הצעד החשוב הזה עלול לעלות מאד ביוקר בהמשך.

הכינו רשימת ציפיות

כעת, כבר יש לכם תקציב ברור לקראת הפרויקט ואתם יכולים להתחיל להבין טוב יותר למה בדיוק אתם שואפים. בשלב הזה רשמו את כל השאיפות שלכם מהדירה החדשה מבלי לקחת בחשבון את התקציב. מהו גודל המטבח שתרצו לבנות? האם כדאי לבטל את אחד החדרים לטובת סלון גדול יותר? האם להגדיל את חדר השינה על חשבון אחד מחדרי השירותים/מקלחת וכן הלאה. 

ערכו השוואה בין המצוי לרצוי

זה הזמן לגשת למהנדסים, אדריכלים ואנשי מקצוע עבור תכנון דירה חדשה, כשברור לכם מחד כמה כסף יש לכם לצורך העניין הזה, ומאידך אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים. בשלב הזה כנראה תצטרכו לעשות כמה התאמות, אבל עם בעל המקצוע הנכון תוכלו בהחלט לתכנן את הדירה שמתאימה לכם.

זכרו כי לאחר תכנון דירה חדשה, בחירת בעלי המקצוע לפרויקט היא קריטית וחשוב ללכת על כאלו שאתם מרגישים איתם בנוח ויעזרו לכם להפוך את החלום למציאות – בהצלחה!

מרחבי הרשת:

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים

Comments are closed.