עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

אריזת דירה – כמה קרטונים, מסקנטייפ ומעט פצפצים זה כל מה שצריך כדי לעבור דירה שהרי מדובר בפעולה שמתחילה ומסתיימת ביום, מקסימום יומיים, נכון? ממש ממש לא! מעבר דירה כרוך או לפחות אמור להיות כרוך בחשיבה ותכנון, כזה שיעזור לכם להגיע אל הדירה החדשה עם כל הריהוט והחפצים במצבם השלם.

 

שירותי אריזה- אורזים ויוצאים

בחברות הובלה מקצועיות ניתן לקבל מעבר לשירותי ההובלה גם שירותי אריזת דירה, כזאת העוזרת לכם לא רק לחסוך זמן ולהבטיח את בטיחות הציוד אלא גם למנוע מעצמכם כאבי ראש וכאבי גב מיותרים. ביקוש עבודת האריזה על ידי חברות ההובלה הוא ביקוש ההולך וגובר והופך לצורך אלמנטארי, וזאת, מאחר שכולנו הבנו לפני זמן רב שמהירות ההובלה והחיסכון שלה לא יכול לבוא על חשבון היעילות שלה בשום אופן. שירותי אריזה איכותית ומקצועית של הדירה במעמד תהליך ההובלה לא רק שיחסכו לכם את זמן ההובלה והעלות שלה, אלא בנוסף יבטיחו הובלת והעברה בטוחה יותר של כלל החפצים שלכם.

חברות אריזה – קיימות בשוק חברות העוסקות באריזת דירות בלבד, חברות אלה עוסקות בדרך כלל בסחר יד שנייה בחפצים ישנים ועוזרים לבעלי דירות, נכסים ויורשים להפטר מחפצים שאינן זקוקים להם עוד ובתמורה אורזים את הדירה בעלות מינימאלית  ובמקרים מסוימים ללא עלות כלל! נכון שמדובר בעבודה מול שני ספקי שירות, אבל אחוז החיסכון בזמן ובכסף ופוטנציאל הרווח האפשרי הופך את האפשרות הזאת לכדאית.

 

חיסכון בשירותי ההובלה- אריזה חווייתית

מעוניינים לחסוך בכל זאת בהובלת דירה- לפחות תיהנו מזה! הפכו את מעבר הדירה לפעולה חווייתית ומשפחתית. קבעו את סוף השבוע הקרוב ביותר למועד ההובלה ושחקו במשחק האריזות, פעילות מהנה למשפחות בהן יש גם ילדים קטנים: מטרת המשחק היא למיין את החפצים לפי נושאים: הדברים של אמא, הצעצועים של יואבי, משחקי המחשב של נועה, זהירות שביר ועוד.

אפשרות נוספת היא לעשות תחרויות ולשחק במשחק הנקרא: מי מוצא הכי מהר.. באותו משחק ההורים או הילדים מציינים שם של פריט ומי שמוצא אותו הכי מהר הוא המנצח- מן משחק משודרג של חפש את המטמון או מצא את האפיקומן.

הערה לעצמכם: לא כל מי ששוכר משאית וכותב עליה הובלה הוא מוביל

בחוצות העיר ועל הכבישים, בחניות ועל הכביש המהיר ניתן לראות משאיות רבות עליהן כתוב באותיות קידוש לבנה הובלות, הובלות יעקוב, אחים דויד הובלות, הובלות שמשון ובניו, האם כל המשאיות הללו שייכות באמת למובילים מקצועיים ומוסמכים- לא בהכרח. בדרך כלל לא קיים פיקוח מחמיר על כל משאית "הובלות" והפיקוח למרבה הצער אתם הממונים הישירים על המוביל שלכם , הדבר האחרון שאתם רוצים הוא ליצור מצב בו הציוד שלכם עבר דירה אבל לא באופן שלם והמוביל? איך לומר.. כבר מזמן לא רואים את עשן המשאית שלו.

רוצים לקבל שירות מבטיח ובטוח חפשו את החברה באינטרנט, וודאו שהחברה או המוביל פועל תחת עסק מורשה ופעיל, חתימה על חוזה הובלות וביטוח על החפצים שלכם הוא פרט שאין להבליג עליו גם במקרה של הובלה בתוך העיר ועד כמה וכמה הובלה בין עירונית.

אל תתביישו לשאול את כל השאלות שמעניינות אתכם, אם אתם נתקלים בתגובה כועסת או מורחת כנראה שלא מדובר באיש ההובלות שיוביל את החפצים שלכם לדירה החדשה..

 

הובלת דירה, היא פעולה אותה לא עושים פעמים רבות במהלך החיים עשו זאת בצורה נכונה ומושכלת כדי למנוע מצבים של נפילה בין הכיסאות (ונפילת כיסאות).