עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

ישנה סברה כלשהי שאומרת שכאשר רוכשים דירה בבניין מגורים מקבלן, אין ממש צורך לעסוק בתכנונים ולבצע שינויים. על כן, חשוב לדעת כי המפרט שמציעים הקבלנים הוא לרוב בסיסי ביותר, ומי ששואף להיכנס לדירה נוחה באמת, יצטרך בהחלט לערוך כמה שינויים לצורך כך. הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו בתהליך התכנון של דירה חדשה

התחילו מרשימת ציפיות

בשלב הראשון הכינו רשימה של דרישות וציפיות שלכם מהדירה החדשה. האם תרצו מטבח גדול יחסית? האם המרפסת מתוכננת כפי שדמיינתם? האם אתם צריכים חלל עבודה וכן הלאה. בשלב הזה בדקו את המפרט לעומק והאם הוא עומד בדרישות שלכם. ברוב המקרים תגלו שיש צורך בשינויים ומכאן תוכלו להתחיל לתכנן ולהבין מה חשוב יותר ומה פחות בהתאם לתקציב שלכם. 

מדדו רהיטים גדולים

כבר יודעים באיזה גודל יהיו רהיטים שאתם עומדים להכניס? נסו לתכנן את החלל תוך התחשבות בנתונים הללו, או לכל הפחות לפי הערכה של גודל הציוד שתרכשו בעתיד. 

תכננו מתוך מחשבה על העתיד הקרוב

גם אתם מתכננים להגדיל את המשפחה בעתיד, או שבני משפחה צפויים לעזוב בעוד מספר שנים, זה לא יהיה נכון לתכנן את הדירה לפי הצרכים העתידיים, שכן אלו תמיד עשויים להשתנות. ערכו את השינויים לפי הרצונות והצרכים שלכם בהווה הקרוב ובצעו שינויים נוספים תוך כדי תנועה במידת הצורך. 

יועץ אחד זה מספיק

זה בהחלט נכון להיזער בשירותיה של אדריכלית או מעצב פנים, וכמובן שזה בסדר לשמוע דעות נוספות מאנשים קרובים, אך כדי לא ללכת לאיבוד אנחנו בהחלט ממליצים להסתמך בסופו של דבר על עמדתו של איש מקצוע אחד שאתם סומכים עליו. 

כמו כן, הקפידו לדאוג לדברים הללו מספיק זמן מראש כדי שכל השינויים שאתם רוצים לעשות אכן יתבצעו על הצד הטוב ביותר – בהצלחה!

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

Comments are closed.