עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מתכננים מעבר דירה בקרוב? אין ספק שמדובר על צעד מרגש ומרענן, אך בו זמנית גם על פעולה מעייפת למדי וזה משהו שאף אחד פחות או יותר לא ממש אוהב לעשות. אם כך, כדי שהמעבר יהיה חלק ונעים, הנה כמה טיפים מנצחים שיעזרו להתכונן לשלב הזה כמו שצריך.

שיפוצים ותיקונים

אם יש את האפשרות שווה לשפץ את הדירה החדשה לפני שהריהוט נכנס. שיפוץ וחידוש של דירה ריקה הוא פשוט ומהיר הרבה יותר ולכן כדאי לעשות זאת מראש. אנו ממליצים על תיקון חורים בקירות, תלייה של כל מה שצריך (טלוויזיות, תמונות, מדפים וכו׳) ושטיפה מלאה של הדירה באופן יסודי. כמובן ששווה לצבוע את הדירה, פעולה פשוטה ומהירה שתעניק מראה חדש ונעים, שווה ללכת על צבע אקרילי.

מעבירים את החשבונות

כדי להסתבך עם כמה שפחות בירוקרטיה וחובות מיותרים חשוב להעביר את החשבונות על שמכם בהקדם האפשרי. זה פשוט מאד ועושים זאת בתהליך שנקרא גמר חשבון מול הדיירים שיוצאים מהדירה אליה אתם עוברים. שימו לב לעשות זאת גם עם הדיירים שנכנסים לדירה ממנה אתם יוצאים שלא תחויבו בטעות על שתי כתובות.

העברת כתובת

העברת הכתובת היא עניין פשוט יחסית ואפשר לעשות זאת בקלות באתר של משרד הפנים. לאחר שעשיתם זאת אפשר לעדכן את הכתובת גם במקומות אחרים (כתובת העסק, משלוחים שהייתם רגילים לקבל באופן קבוע מחנויות וכן הלאה).

בדיקת קבלן שיפוצים

טיפ חשוב לסיום – לפני הכניסה לדירה החדשה מומלץ להזמין קבלן שיפוצים אמין שאתם סומכים עליו. כדאי לבחון לעומק את מצב התשתיות השונות בבית ולנסות ולאתר תקלות מראש. תיקון של תקלות כאלו מבעוד מועד ייתן לכם הרבה שקט ויחסוך התעסקות והוצאות מיותרות בעתיד.

מרחבי הרשת:

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים

Comments are closed.