עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

ניהול עסק הוא דבר מורכב מלכתחילה וגם כשאין צורך להעביר אותו למקום חדש אז יש להתמודד עם לא מעט אתגרים ועבודה על בסיס שוטף. בדיוק בגלל זה – אם אכן רוצים לעשות צעד ולהעביר את העסק, חשוב לעשות זאת בצורה מסודרת ובטוחה. הנה כמה טיפים שיעזרו.

תכנון מוקדם

בראש ובראשונה חשוב להקפיד על תכנון מוקדם של כל המהלך. יש להגדיר בדיוק לאן עוברים, מתי מתכננים לעשות זאת ואיזה דברים צריך לעשות כדי שזה יקרה. חשוב שלא להתחיל מבלי שיוצרים מראש תכנית מסודרת.

העברת תשתיות

אינטרנט, טלפונים, דואר שמגיע למקום העבודה – כל אלו הם הדברים הבסיסיים ביותר שצריך לוודא שקורים מוקדם כדי שאפשר יהיה לחזור לשגרת עבודה בהקדם ממש לאחר המעבר. דאגו לכך מספר שבועות מראש כדי לא להגיע למצב שבו אתם נמצאים בעסק חדש בלי חיבור לאינטרנט למשל.

שקלו מכירה של ציוד ישן

במעבר של עסק צריך להעביר לפעמים ציוד כבד ורציני ושווה לבדוק את האפשרות להימנע מזה מלכתחילה. המעבר יכול גם להיות הזמנות מצוינת לריענון וחידוש של הציוד ושווה לנסות ולמכור ציוד ישן שממילא התכוונתם להיפטר ממנו.

היעזרו בחברת הובלות

כמובן שלא את הכל תמכרו וככל הנראה תצטרכו כך או כך להעביר ציוד מהמקום הישן לחדש. מומלץ להתקשר מראש עם חברת הובלות מקצועית ולהזמין שירות הובלות של כל הציוד של העסק. שימו לב – ככל שמדובר בעסק גדול יותר ומורכב יותר להעברה כך רצוי לבחור בחברה מקצועית וותיקה יותר שתדע לתת מענה גם להובלות יחסית מורכבות.

ניהול עסק הוא דבר מורכב ומעבר של עסק ממקום למקום עשוי להיות בהחלט מוקש. הקפידו לדאוג לדברים מראש כדי להימנע מפגיעה בהכנסות.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה באתר גלובס

Comments are closed.