עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

הימים שקודמים למעברי דירה והובלות של רכוש ממקום למקום, אלו ימים אידיאליים לביצוע ניקיונות, סדר וארגון בחפצים של הבית, ניקיון של ריהוט וניקוי שטיחים עמוק, כזה שלא מקבלים מדי יום. כשם שעושים ניקיון יסודי בחגים, מעבר דירה הוא תזמון מושלם לנקות את השטיחים שלכם שיגיעו מצוחצחים ומדוגמים למעונם החדש.

ניקוי שטיחים היא פעולה שצריכה להתבצע אחת לכמה זמן, מטרתה היא לאוורר את הסיבים של השטיח שכך גם יאריך ימים ויחדש את המראה שלו בחלל. לעיתים, בית קודם יכול להיות מקור לפשפשים ולכל מיני פרזיטים ולא נרצה שאלה יעברו אתנו יחד דירה, לכן בכדי שניכנס לבית חדש עם תחושה נקייה וטהורה, קחו את השטיח לחברת ניקיון שמתמחה בתחום ניקוי שטיחים.

ניקוי שטיח במפעל
ניקוי שטיחים יכול להתלוות גם לניקוי ספות מה שמעניק לחלל הסלון או החדרים מראה נקי, חדש ונעים במיוחד. מומלץ שהספות והשטיח יראו במיטבם לפני כניסתכם לבית החדש ולבטח תקבלו את מלוא המחמאות על החידוש של הסלון. הניקוי צריך להיעשות על ידי חברה מקצועית ומהימנה במיוחד שתיקח את השטיח שלכם למפעל ותבצע בו חידוש וניקוי מהיסוד עם כל התכשירים המיוחדים המיועדים לכך. התוצאות יהיו מושלמות יותר מכל צורת ניקוי אחרת, ברגע שהניקוי יתבצע במקום שיכול לספק את כל התכשירים המתאימים.

טיפים לניקוי שטיחים
יש מספר תכשירים שנועדו עבור ניקיון של שטיח שאותם ניתן לבצע גם בעצמכם. את התכשירים הללו תוכלו לרכוש בכל חנות לחומרי ניקוי וחשוב לקרוא את ההוראות ולנקות בהתאם. בכדי לשמור על ניקיון של שטיח ניתן לבצע מדי חודש ניקיון ביתי וכך להבטיח מראה נקי וחדש תמיד. יחד עם זאת במידה ומעוניינים להשיג את הניקיון הכי יסודי, שיצליח להחזיק מעמד לאורך זמן, מומלץ לעשות את הניקיון הזה מדי שנה במפעל לניקוי שטיחים. במפעל יש את כל המכונות הכי מקצועיות שמתיזות כמות מדודה של מים ומצליחות להוציא את כל הלכלוך ואת כל האבק שהצטבר בתוך הסיבים של השטיח וכך להחזיר לשטיח את הברק, הגוון הראשוני ואת המגע הנעים שהיה לו.

להאריך את חייו של השטיח
שטיח שאינו נקי יכול להיות מקור לתחלואה בעיקר אצל תינוקות ואנשים שאלרגיים לקרדית האבק. שטיחים מכל סוג, לרבות שטיחים מסיבים ארוכים אוגרים בתוכם לא מעט לכלוך, אבק וחיידקים שעשויים להזיק גם לשטיח וגם לאדם. ניקוי ספות וגם ניקוי שטיחים יכול לספק לשטיח שלכם אורך חיים רב יותר. רצוי לנקות את השטיח אחת לשנה כדי לשמור על איכויותיו ולכן מומלץ להשקיע את הסכום הנדרש בדיוק במעבר הדירה שלכם על מנת לקבל את השטיח הנקי והנעים ושהתוצאה תהיה מרשימה ומושלמת.