עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מעבר דירה הוא תמיד משהו שמסמן התחלה חדשה, התחלה נקייה יותר, בה יש לנו הזדמנות פז לעצב את הבית מהתחלה בצורה בה אנו מעוניינים. אחת השאלות שתמיד עולות לנו במהלך המעבר היא אילו רהיטים עלינו לקחת אתנו ואילו רהיטים כדאי לנו להשאיר מאחור, להעביר הלאה או לחלופין למכור אותם. אחת הדרכים היותר מומלצות בכדי לאפשר לנו מעבר חלק הינה למכור את הרהיטים או להשאירם לדייר הבא בעד סכום שקבענו מראש.

 

לכן, מספר שבועות לפני המעבר מומלץ להתחיל לפרסם את הרהיטים ברשתות החברתיות ובאתרי יד שנייה וכך לוודא שלמעשה יהיה לנו מספיק זמן למכור אותם. הדבר לא רק מקל משמעותית על המעבר שכן, אין צורך לדאוג למובילים שיעבירו את הרהיטים, כאשר גם בדרך עלול להיגרם להם נזק כזה או אחר, בנוסף, אנו גם חוסכים הרבה כאב ראש של תיאומי מובילים ומעל הכל חוסכים כסף רב של אלפי שקלים. באותו כסף שאנו חוסכים בכך שלא הזמנו את ההובלה ומהעובדה שלמעשה מכרנו את הרהיטים הישנים אנו יכולים לקנות רהיטים חדשים בזול. כאשר נרכוש רהיטים חדשים מומלץ להימנע מחיפוש בחנויות רהיטים במרכזי המסחר ועל מנת שנוכל להוזיל את העלויות עוד יותר חפשו רהיטים בחנויות מפעל ואצל היצרנים עצמם. אנו מבטיחים לכם שתקבלו את אותה האיכות, ולפעמים אף תקבלו מוצר יותר איכותי, בהרבה פחות כסף היות ונחסכים לכם פערי התיווך של חנויות הרהיטים.

מעבר לכך כפי שכבר ציינו, מעבר דירה הוא התחלה חדשה ואין דבר יותר מספק וממלא מאשר להיכנס לדירה חדשה שבה כל הרהיטים הם רהיטים חדשים שאנחנו בחרנו ורכשנו, במיוחד לאור העובדה שהדבר לא עלה לנו יותר כסף מאשר הייתה עולה לנו הובלה של הרהיטים עצמם.