עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

הובלות מפעלים כרוכות ברוב המקרים בהובלות של ציוד כבד מסוגים שונים ולשם כך יש להיערך באופן ייחודי ומקצועי. בכל הקשור להובלת המשרדים של המפעל תוכלו להיעזר במוביל המתמחה בהעברת משרדים ולעשות זאת באופן חלק יחסית, אך כשמדובר בציוד כבד, במכונות וכדומה מדובר בסוג שונה של הובלה. הובלת ציוד כבד מצריכה עבודת הכנה מדוקדקת וקפדנית ושימת לב לכל הפרטים.

הובלת ציוד כבד – במה מדובר ?

הובלות של ציוד כבד כוללות הובלת מטענים, קונטיינרים או ציוד גדול בעל נפח ומשקל גדולים. ציוד מיוחד להובלה מצריך רישיון מיוחד ורכב מוביל מיוחד. מדובר על משאיות טריילר שיכולות להעביר מטען כבד או גדול במיוחד. הובלת מכונות ייצור של מפעלים מצריך גם מנוף כדי להוציאם ממקומם וגם כדי להציבם במקומם החדש. כדי לארגן הובלת ציוד כבד או ציוד מיוחד יש להיעזר בחברה המתמחה בכך והיודעת במה מדובר מבחינת אישורים ותקנות וגם מבחינת ביטוחים וכיוצא באלה.

הובלת מפעלים – רק אצל המקצוענים

במקרה של הובלת מפעלים אין לחסוך. יש למצוא את המוביל המנוסה ביותר ובעל המוניטין הטוב ביותר. כל תקלה לאורך הדרך תעלה לכם הרבה יותר מכל הכסף שתחסכו בקבלת הצעת מחיר נמוכה ואטרקטיבית מהמקובל. חברת ההובלה צריכה להחזיק ברשותה את ציוד ההובלה והאבטחה הנדרשים לצורך ההובלה. שימוש בציוד הובלה שאינו מתאים עלול לגרום לנזקים כספיים ענקיים ועד לאובדן חיים. אין חשיבות להבטחות בעל חברת ההובלה, אלא לציוד העומד לשרותו, הנסיון והמוניטין שלו. תנו לאחרים לספר עליו כמה שהוא טוב ובחרו חברת הובלה מעולה בלבד.

כיצד לבחור חברה עבור הובלת מפעלים וציוד כבד ?

בחירת מוביל לציוד כבד ולמפעלים צריכה להיות מאד קפדנית ויש לבדוק את הדברים הבאים:

  • על חברת ההובלה לפעול לפי תקנים מחמירים ולפעול על פי סטנדרט בין לאומי בכל הנוגע לשינוע ציוד כבד.
  • לפני ההובלה צריך נציג חברת ההובלה להגיע למפעל ולבדוק את כל האספקטים הנחוצים כדי לקבוע את אופן ההובלה וציוד ההובלה הנחוץ. יש לוודא כי נציג חברת ההובלה מודע לכל כללי הבטיחות לזמן האריזה, ההובלה והפריקה של ציוד כבד.
  • יש לוודא כי לחברת ההובלה יש את הציוד המתאים וכי יש להם ביטוח מתאים לסוג ההובלה הנידונה. יש לוודא כי הפוליסה של החברה בתוקף ויש לבדוק את רכיב ההשתתפות העצמית וגודלו.
  • כדי לחתום על החוזה וודאו כי כל הפרטים מוזנים לחוזה כולל יום ושעת ההובלה, סכום ההובלה כולל מע"מ, מועדי התשלום וכדומה. ודאו מה קורה במקרה של אי מילוי החוזה מצד חברת ההובלה – איחורים, הגעה ללא הציוד הדרוש וכדומה.

הובלות מפעלים כרוכות בהובלת ציוד כבד ומיוחד ולכן עליכם להיות זהירים בכל הנוגע לבחירת חברת ההובלה ולהיות בטוחים שהיא אכן מסוגלת לעמוד במה שהיא אומרת.