עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

רבים מאיתנו, בעיקר בשלבים התחלתיים של חיינו כאשר אנחנו עוד משכירים דירות ולא בעלים של דירה או בית משל עצמנו, חיים על המזוודות ועוברים דירה אחת לשנתיים שלוש ולעיתים גם אחת לשנה.

אחת השאלות שיותר מטרידות אותנו בהיבט הזה הוא האם כדאי לנו להשקיע ברהיטים יקרים ואיכותיים אשר ילכו איתנו מדירה לדירה או האם כדאי לנו בכל פעם לקנות רהיטים אשר לא נשקיע בהם כסף רב והם ישמשו אותנו אך ורק לדירה הזו וכאשר נעבור דירה לא ניקח אותם איתנו הלאה.

כיום, ניתן להשיג רהיטים איכותיים אשר מחירם זול בהרבה בהשוואה לרהיטי יוקרה אך הם לא יורדים מהם באיכות. הסיבה למחיר הזול של אותם רהיטים הוא שלרוב הם שהרכבה עצמית ואנחנו נצטרך להרכיב אותם כאשר יגיעו אלינו הביתה.

הרבה יתרונות יש לרכישה של רהיטים חד פעמיים, כאשר הבולט שביניהם הוא ההובלה. כאשר נעבור מדירה לדירה לא נצטרך לדאוג כל פעם להובלה ונשאיר את הרהיטים האלו מאחור, היות והם לא עלו כל כך הרבה כסף ולכן אין להם ערך פיננסי בעבורנו.

עוד יתרון משמעותי הוא שהיות ואנו עוברים מדירה לדירה כל שנה או שנתיים אנחנו לא יודעים אילו רהיטים יהיו בדירה הבאה שלנו ולכן לא כדאי לנו להשקיע בספה שתעלה לנו עשרות אלפי שקלים אם בדירה הבאה שלנו תהיה ספה איכותית ונוחה, היות ובמצב כזה נתקע עם הספה שלנו ויכול להיווצר מצב שלא יהיה לנו היכן לאחסן אותה, או שנאחסן אותה במחסן כלשהו שם היא עלולה להיהרס.

לכן, אם אתם במצב בו אתם עוברים דירות לעיתים תכופות אנו ממליצים לכם לשקול בחיוב את עניין הרהיטים האיכותיים והזולים בהרכבה עצמית שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים של הובלות, אחסון רהיטים והרבה כאבי ראש מיותרים.