עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם


עונת הקיץ היא לא רק עונת החתונות והמסיבות, היא גם עונת מעברי הדירה!. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעבור בקלות, במהירות וביעילות!

  1. הכינו את כל מה שצריך לפני – מומלץ שלא לחכות לרגע האחרון באיסוף ארגזים מהירקן בשכונה אלא לדאוג לכל מה שאתם צריכים לפני. רשימת ציוד:
  • ארגזים בשלושה גדלים – בגדולים ארזו מגבות, מצעים ובגדים שניתנים לקיפול, בבינוניים – כלי בית כמו סכו״ם, כוסות וצלחות ובקטנים דברים כבדים כמו ספרים למשל.
  • מסקנטייפ חזק לסגירת הארגזים.
  • נייר פצפץ לעיטוף של מוצרים שבירים – מומלץ שלא לעטוף בעיתונים שכן הכתוביות השחורות משאירות סימנים.
  • טושים צבעוניים כמספר החללים בבית – מומלץ לסמן כל ארגז בצבע לפי חלל לדוגמא מטבח בצהוב, סלון באדום, חדרו של עידו בכחול, של מיקה בורוד וחדר השינה שלכם ההורים בירוק… שיטה זו תקל עליכם ועל המובילים ביום הפירוק ותאפשר לכם לפרוק בצורה מהירה ונוחה.
  1. רשימה מסודרת – הכינו רשימה של כל הדברים בבית אותם אתם רוצים למכור, למסור או לתרום והתחילו במלאכה. את המוצרים שאתם מעוניינים למכור פרסמו ב-יד 2 או בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק וזכרו לעדכן את הפרסום אחת ליומיים. את המוצרים שאתם מעוניינים לתרום בקשו לאסוף כמה שיותר מהר וגם את אלו שאתם מעוניינים להעביר. בנוסף, שווה להכין רשימה נוספת לגבי המוצרים, הרהיטים והאביזרים שאתם צריכים לרכוש לבית החדש.
  2. עדכנו כתובות – היעזרו בשירות מעולה של מעבר דירה בדואר, שירות המעדכן אחוז גבוה מהספקים והחברות במעבר שלכם. בדקו ששילמתם את כל החשבונות בדירה הקודמת וכי שעוני החשמל והמים מאופסים, כך תמנעו בלאגן ובלבול עם הדיירים הבאים.

עוד אתרים מרחבי הרשת:
עופר איתן – על מערכות פרסום דיגיטליות מתקדמות ומנוע חיפוש פנימי חכם לאתרי אינטרנט

Comments are closed.