עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

  1. ציוד אריזה – אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים להכין ועדיף מבעוד מועד זה ציוד אריזה. ככל שציוד האריזה שלכם יהיה יותר איכותי וחזק, ככה יהיה לכם יותר קל לארוז ויחד עם זאת הציוד שלכם יישמר. ניירות פצפץ לאריזת חפצים וציוד שביר, שקיות זבל למיון מוצרים שאתם לא צריכים יותר ורוצים למסור, למכור או להעיף, כמה גלילים של נייר דבק, קרטונים בכל מיני גדלים, מדבקות או מרקרים לסימון חללים לפי צבעים, דפים ועטים.
  2. תכנית עבודה – כדאי לבנות תכנית עבודה מסודרת, בעיקר אם מדובר במעבר מורכב כמו למשל מעבר בין ערים רחוקות או מעבר דירה גדולה במיוחד. תכננו לכם את תהליך האריזה בשלבים לפי תאריכים, חלקו משימות לכל יום וכך תחסכו לעצמכם הרבה כאבי ראש ובלאגנים במעבר ובפריקה.
  3. חברת הובלות – בחרו חברת הובלות מקצועית המתמחה בביצוע הובלות ונסו להעביר את מה שאתם יכולים בעצמכם, לפעמים זה מוזיל עלויות.
  4. העברת ספקים ושירותים ללוקיישן החדש- הכינו רשימה של כל הספקים והחברות שאתם צריכים לעדכן במעבר שלכם- אינטרנט, כבלים, דואר, עירייה וכדומה…
  5. חברים לעזרה- נסו לגייס כמה אנשים שאתם סומכים עליהם ויוכלו לעזור לכם ביום המעבר.
  6. בייביסיטר לילדים- מומלץ להיעזר בבייביסטר או במישהו שאתם יכולים לסמוך עליו ליום המעבר. לא יהיה לכם זמן או סבלנות ולכן זה מאוד מומלץ.
  7. דוג ווקר לכלב ליום המעבר- אם יש לכם כלב, כדאי לדאוג שמישהו יטייל אותו באותו היום.

לסיכום, מעבר דירה הוא סיפור מעט מורכב ולא פשוט ולכן אם מתכננים את זה מבעוד מועד, זה מאוד יכול לעזור.