עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מעבר דירה הוא תהליך מלחיץ ועשוי להיות מתיש מאוד. אין זה כלל משנה אם מדובר במעבר לרחוב המקביל, או למדינה אחרת. בסופו של דבר, תהליך ההובלות יישב לנו על הראש ויערער את שגרת החיים. כחלק מההכנות המרובות הכרוכות בהובלות בית לקראת מעבר, נדרשים כלי עבודה אשר יכולים להקל על התהליך משמעותית ולסייע לנו למלא אחר כל משימות מעבר הדירה במהירות וביעילות רבה. אלו כמה מהכלים הנחוצים ביותר למעברי דירות.

מברגה

סביר להניח שלאורך השנים התקנת על קירות הבית מתקנים קבועים רבים. ספריות, טלוויזיות, כונניות ווילונות הם רק חלק מהמתקנים המוברגים אל הקדחים בקירות. על מנת להסיר את כל המתקנים בקלות וכדי לפרקם במהירות כדי לאפשר הובלה נוחה, חשוב שתהיה ברשותנו מברגה חזקה ואיכותית ומומלץ שתהיה בה גם תאורה מובנית שתסייע על העבודה גם בסביבות פחות נוחות.

שפכטל

לאחר הסרת המתקנים, סביר להניח שנשאיר חורים רבים בקירות היכן שנקדחו כניסות הדיבלים והברגים, כדי להחזיר את מצב הדירה לקדמותו, חשוב שנשתמש בחומר לסתימת חורים בקירות ונמלא אותם היטב באמצעות שפכטל.

עגלת משא

הובלת החפצים בידיים עשויה להיות מתישה ומפרכת, בעיקר כאשר נדרשת כל כך הרבה טעינה ופריקה. במובן הזה עגלות משא יכולות להקל משמעותית על משימות ההובלה שלך. חשוב שנתאים את סוג עגלת המשא לציוד ולמשימות הנדרשות לנו.

סוגי עגלות משא

  • עגלות משא עם פלטה נפתחת מאפשרות לך לאחסן בקלות את העגלה כאשר אינה בשימוש. חשוב שנבחן את ממדי הפלטה ונוודא כי היא מתאימה לשימושים הנדרשים לנו.
  • חשוב שנבחר עגלות משא המכילות ידית אחיזה נוחה וארגונומית שתאפשר לנו לבצע הובלות נוחות ומהירות של כל הציוד שלנו.
  • מה המשקל שנדרש להובלה? ישנן עגלות משא במגוון עומסים מרביים. יש לקחת היטב בחשבון את כל הנדרש על מנת להבטיח שבחרנו עגלת משא שתעמוד במשימה ולא תקרוס תחת העומס.

רצועות נשיאה

לחפצים כבדים במיוחד אשר יש לשאת במדרגות, חשוב שנשתמש ברצועות שיסייעו לנו לשאת את החפץ בצורה בטוחה ולרדת עמו בזהירות במדרגות. ניתן לרכוש רצועות נשיאה המותאמות להובלה של חפצים כבדים כמו רהיטים גדולים, מקררים, פסנתרים או מכונות כביסה בחנויות ייעודיות.

מספריים טובות ונייר דבק

כדי לארוז ביעילות את כל החפצים המיועדים להובלה וכדי לאטום אותם היטב נגד נזקי שבר וחשיפה לאבק, רטיבות ולכלוך, חשוב שנאטום את כל הארגזים היטב בנייר דבק איכותי.