עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מעבר דירה אמנם נחשב לפרק חדש בחיים שטומן בחובו הרבה מאוד כיף – בית חדש, סביבה חדשה ואווירה חגיגית, אך אם נודה באמת: אחד הדברים הכי פחות מהנים במעבר דירה הוא ההובלה – חיפוש אחר מוביל פנוי, המתנה מורטת עצבים שיגיע והמחיר הלא כל-כך ידידותי. לכך ניתן להוסיף את העובדה שכמעט ואין הובלה שלא נגמרת ברהיט שבור או בפריט אהוב שהלך לאיבוד בתהליך ההעמסה והפריקה. יחד עם זאת, אם יש לך רישיון על משאית – אפשר לייעל את הזמנים ולחסוך לא מעט כסף. במאמר שלפניכם – תקבלו את כל הטיפים שצריך על מנת להשכיר משאית עבור מעבר דירה.

איך לבחור את המשאית הטובה ביותר עבור מעבר הדירה?

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני השכרת משאית לצורך מעבר דירה הוא להגדיר את הצרכים שלכם – מהו גודל המשאית הנדרשת ואיזה סוג רהיטים מתכננים להעביר. ההמלצה היא להזמין משאית מעט יותר גדולה ממה שנראה לכם שצריך, כי לפעמים עדיף לשלם מעט יותר עבור משאית גדולה מאשר לגלות שהיא לא מספיקה לכם ולעשות סבבי הובלה מתישים שיבזבזו לכם את הזמן ויצריכו מכם לשלם יותר עבור דלק. בנוסף לגודל המשאית, יש לבחור את סוג המטען אותו היא תעבירו – יש משאיות שהמרכב שלהם פתוח וישנן כאלה שהמרכב סגור.

סקר שוק לבדיקת סוגי משאיות ומחירים

כידוע, משאיות הובלה מגיעות במגוון של גדלים, או יותר נכון – במגוון של משקלים אותן הן יכולות לשאת. אם אתם לא בטוחים איזה סוג משאית יתאים, כדאי לדעת שרוב חברות ההשכרה המציעות משאית להשכרה מציגות באתר שלהן את כל סוגי המשאיות להשכרה, כולל את הפרטים הטכניים שלהן, כך שתוכלו בקלות לאתר את המשאית שמתאימה הן למשימה שלכם והן למה שמותר ברישיון הנהיגה שלכם. בנוסף, בחלק מן האתרים של חברות ההשכרה תוכלו לראות את המחיר להשכרה יומית ובכך לקרב את עצמכם לבחירה בחברה הנכונה.

בדיקה אודות חברת ההשכרה וחיפוש המלצות

רגע לפני שתבחרו את חברת ההשכרה ממנה תשכרו את המשאית להעברת הריהוט, כדאי לבדוק את הביקורות והתגובות על החברה ברשתות החברתיות ולהסתכל בכרטיס העסק שלה בגוגל – שגם בו יש ביקורות. בכל הקשור לעולם השכרת הרכבים, ובפרט כשמדובר על השכרת משאיות שהן כלי-רכב יקר, כדאי להיות בטוחים שאתם לא נופלים בפח עם חברת השכרה מפוקפקת שתעשה לכם הרבה צרות במועד החזרת המשאית.

אם ההכנה תהיה טובה – הכל יעבור חלק

כידוע, מעבר דירה הוא תהליך מייגע שיכול להיות מתיש ביותר, בסיומו תמצאו את עצמכם בדירה חדשה אך באפיסות כוחות. כדי שמעבר הריהוט יהיה חלק ומהיר, כדאי לעשות את ההכנה המוקדמת שכוללת הגדרת הצרכים שלכם, סקר שוק אודות מחירים וכמובן איתור חברת השכרה טובה, וותיקה ובעלת מוניטין.

מרחבי הרשת:

מטרנה AR
מטרנה מצווה – שיתוף פעולה יחודי של חברת מטרנה
מטרנה גולד
הדייסות החדשות מבית מטרנה

Comments are closed.