עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

רוב תושבי מדינת ישראל מתגוררים בבתים פרטיים, הן בבתים אשר בבעלותם, והן בבתים בשכירות. יוצאי דופן הם אלו אשר מתגוררים בקיבוצים, פנימיות או בבתים שאינם בבעלות פרטית. אם אתם כמו מרבית אזרחי ישראל גם בעלים של דירה, חשוב מאד שתשקלו לרכוש ביטוח דירה לאחר רכישה/השכרת הדירה. לא משנה אם מדובר בפנטהאוז ענקי בצפון תל אביב או בדירת שתי חדרים בירוחם.

סוגי פוליסות ביטוח דירה

פוליסת ביטוח דירה מתחלקת לרוב ל2 חלקים:

פוליסה לביטוח המבנה עצמו, ופוליסה לביטוח תכולת הדירה. בעוד פוליסות ביטוח המבנה מגנה מפני נזקים כגון נזקי טבע, שריפות, רעידות אדמה, שיטפונות, מלחמות וכד'.. פוליסת ביטוח תכולת הדירה מגנה על הרכוש שלכם, שיכול לעיתים לעלות אף על מחירו של הבית! כאשר אתם חותמים על פוליסת ביטוח דירה, חשוב לבדוק טוב עד כמה 2 הדברים הללו נענים.

השוואת מחירים לביטוח דירה

ישנה שונות גבוה בשוק של מחירי הפוליסות לביטוח דירה. חברות שונות יכולות להציב מחירים שונים בגלל היכולת שלהם לשחק עם התנאים השונים של החוזה ועם מה שהם בוחרים לכסות. כך שביטוח הדירה הרבה פעמים יכול להיות עניין של כמה אתם בוחרים לסכן. לכן, לפני שחותמים על ביטוח דירה, חשוב מאד לבצע השוואת מחירים. לפרטים נוספים על ביטוח דירה וקבלת הצעות משתלמות והשוואה בין החברות, לחצו כאן ונציגים מחברות מובילות יצרו אתכם קשר עם הצעות לביטוח דירה.