עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

החלטתם מסיבות שונות לעבור דירה ולהתגורר בצפון הארץ. כבר מצאתם שם את הבית שמתאים לכם, ואפילו בדקתם את כל מה שקשור לנושא האריזה וההובלה של תכולת הבית שלכם. אבל, עדיין נשארה בעיה קטנה אחת והיא מציאת עבודה בצפון.

ובכן, ידוע לכל – חיפוש עבודה בצפון אמור להיות קשה יותר מאשר במרכז. בצפון ניתן לצפות שיהיו פחות הצעות דרושים ויותר מובטלים. פשוט, זהו המצב שמאפיין כל פריפריה בכלל וגם את הצפון. בכל זאת, יש כמה דברים שחשוב שתדעו על חיפוש עבודה בצפון או בכלל ויכלו אולי לסייע לכם למצוא את המשרה המתאימה לכם.

–          קודם כל, החליטו באופן ברור וחד משמעי על סוג העבודה שאתם רוצים. אתם צריכים להיות מאוד בטוחים בסוג העבודה שאתם מחפשים. עם זאת, זכרו שתמיד יהיה נבון לשמור בראש על אופציה נוספת.

–          לאחר שהחלטתם על תחום העבודה שלכם, הכינו את קורות החיים בהתאם לתחום זה. שמרו על עדכון קורות החיים באופן קבוע.

–          הגישו את קורות החיים לכל מי שאתם מכירים ושלחו אותם לכל מודעת דרושים.

–          נסו לחפש באינטרנט. יש שם אפשרויות זמינות רבות.

–          לפעמים אתר האינטרנט בו חיפשתם עבודה אתמול, מציע היום רעיון חדש. לכן, בקרו בכל אתר, למרות שאתמול לא מצאתם בו את מבוקשכם.

–          נסו לחפש אתרי אינטרנט שמוקדשים לאותו תחום עבודה שאתם מחפשים.

–          הכינו את עצמכם ביסודיות על פי הדרישות של מקום העבודה.

–          בזמן שאתם מצפים לשיחת הטלפון, נצלו את הזמן וידעו את החברים, המכרים ובני המשפחה שאתם בעניין חיפוש עבודה בצפון. אולי יש להם רעיון ויוכלו לעזור לכם ליצור קשר עם מקום עבודה.

–          אל תגבילו את עצמכם בתחילת הדרך לשכר מינימאלי שאתם דורשים. בדקו את הצעת העבודה באופן שלם וראו אם יש בה הזדמנויות טובות לצמיחה בעתיד. בכל מקרה תוכלו לצפות להעלאת שכר בעתיד הקרוב, וייתכן שהעסקה אכן שווה לכם.

–          אם בכל זאת אתם מחפשים עבודה בשכר גבוה באזור המגורים שלכם, תוכלו גם להשקיע קצת כסף ולהירשם לחברת כוח אדם שתנסה לחפש עבודה עבורכם.