עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

מתכננים מעבר דירה בקרוב? הזמנתם מובילים וזאת הפעם הראשונה שלכם? צפו במדריך המושלם להכנת הבית לפני מעבר כדי שלא תבזבזו זמן ותתפסו לא מוכנים כשהמובילים כבר בדירה.


הכנת הבית למעבר המדריך


• אריזות – במידה וסגרתם עם המובילים רק על העמסה ופריקה עליכם לארוז את תכולת הבית בטרם הם מגיעים כדי שבזמן הגעתם הם ישר יתחילו להעמיס, על שיטות האריזה נסביר בהמשך אך קודם לכן איפה משיגים קרטונים לאריזה? ובכן תמיד יש את האפשרות של רכישת אריזות קרטון מתאימות וחדשות, זה אמנם עולה כמה גרושים אבל זוהי האופציה הטובה ביותר ככה תקבלו אריזות חזקות וחדשות שמתאימות לאריזות חפצים. במידה והחלטתם ללכת על האופציה החינמית שגם היא לא רעה בכלל גשו למכולות קטנות ולסופרים בדרך כלל יש להם קרטוניה בחרו את הקרטונים הכי חזקים ושלמים וכמובן שיהיו גם נקיים.
• איך לארוז? – אריזות הן החלק אולי החשוב ביותר בהכנת הבית למעבר ואריזה לא טובה או לא חזקה תגרום לנזק ברכוש שלא באשמת המובילים. וודאו כי כלים או רהיטים שבירים מרופדים בתוך האריזה שלהם ואין להם יכולת תזוזה, לריפוד ולייצוב הכלי בתוך האריזה השתמשו סמרטוטים, בספוגים ובקלקרים, ניתן לרכוש הכל אבל גם אפשר למצוא אותם בפינות מיחזור. הקפידו על הפרדה בין האריזות והשתדלו לא להעמיס על האריזה בכדי לא לגרום להתפרקותה.
• הכנת הבית למעבר מול משכיר – במידה והדירה שלכם מושכרת הקפידו לבדוק אם בחוזה יש לכם התחייבות להחזיר את הדירה לאחר תיקון הקירות מחורים וסדקים ואחרי צבע, במידה ויש לכם את הסעיף בחוזה הקפידו ליישם אותו כדי לא להיכנס לבעיות מול בעל הדירה שבטח עוד מחזיק בצ'ק ערבות שלכם.