עוברים דירה

הובלות, מובילים וסידורים שבינהם

ביטוח סחורה בהעברה

מעבר דירה הוא התחלה חדשה וכמו בכל התחלה חדשה הדרך עלולה להיות מלאת פחדים, כעסים, מריבות וקשיים. משהו ששכחתם, עיכוב או משהו שהשתבש יכולים להוסיף למתחים שכבר קיימים ממילא. הדרך שכבר עשיתם עד למעבר הדירה, כלומר מציאת הדירה עצמה, הביאה אתכם לשלב ההובלה והמעבר מותשים, מעורערים ומחפשים בדבר מה להיאחז בו.

על מנת לעשות את המעבר וההובלה נעימים ככל הניתן אספנו עבורכם מספר טיפים.

1. נערכים מראש

הרבה לפני המעבר מומלץ להתחיל בלעשות סדר יסודי בכול הנוגע לאגרנות שלנו. כל החפצים שצברתם, זה הזמן לבדוק מה שמיש ומה לא. אפשר לזרוק או אם קשה לכם עם המילה "לזרוק" אפשר לעשות מעשה טוב ולתרום או לתת במתנה. השאיפה היא להיפטר ממה שאין לכם צורך אמיתי בו בלי הנחות משום שפחות חפצים לארוז זה פחות בלגאן בדירה החדשה.

2. ארגזים

חשוב מאוד להצטייד בארגזים ואומנם חברת ההובלה בדרך כלל תספק לכם ארגזים מספר ימים לפני המעבר, אך מוטב כי שלב יצירת הקשר עם חברת ההובלה תהיה כבר אחרי שלב האריזה. לכו למפעלים, כניסות של משאיות, בתי דפוס- ותמצאו שם ארגזים שיוכלו לסייע לכם להתניע את התהליך. האפשרות השנייה היא לפנות לחברות לאספקת ארגזים- זה אומנם יעלה לכם אבל יחסוך את זמן החיפושים.

3. אז איך אורזים נכון?

זאת כבר תורה בפני עצמה. הנקודות החשובות שכדאי לזכור-

  • דאגו לקרטונים בגדלים שונים
  • כלים שבירים לעטוף בנפרד עם נייר רך ולדאוג שהארגז יהיה מלא כדי שלא יזוזו
  • מה שנארוז בשקיות יש לדאוג לסימונים מתאימים עליהם כדי שלא יושלכו בטעות לפח
  • ספרים אך ורק בארגזים קטנים כדי שיהיו ארגזים שניתן לשאת אותם
  • בקבוקי נוזלים יש לארוז בשקיות נפרדות וסגורות על מנת למנוע נזילות
  • חשוב לפרט על גבי הארגזים מה הם מכילים ולמספר אותם

4. בוחרים חברת הובלה

נקדים ונאמר שהשלב הראשון עוד לפני בחירת חברת ההובלה הוא לרכוש ביטוח סחורה בהעברה. רובינו נוטים להמעיט מהסיכונים שההובלה טומנת בחובה ואומרים יהיה בסדר. אחרים בכלל לא מודעים לאפשרות למזער את הסיכונים. אתם לא מדמיינים כמה זה מרגיש נורא לגלות את המקרר החדש שקניתם לפני חודשיים מפורק או את הפסנתר של סבתא ניזוק.

השלב הבא הוא לבחור מתוך שפע חברות ההובלה את זו שתתאים לכם. מומלץ מאוד לבחור על סמך המלצה משכנים, חברים או משפחה. שימו לב לסוגי ההובלות השונים ומגוון רמות המחירים. כשאתם יוצרים קשר עם חברת ההובלה לקבלת הצעת מחיר כבר אמורה להיות בידכם הערכה של כמות הארגזים וסוגי התכולות. אם יש לכם רהיטים שדורשים פירוק והרכבה  – זה מתומחר בנפרד.

לסיום, אל תוותרו על הצעת מחיר כתובה ומפורטת למניעת ויכוחים מיותרים ותמיד זכרו שאחרי כל המתחים והלחצים של המעבר תגיע התחלה חדשה נעימה ומתוקה.